ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Σεπ 2024

Δεν θέλουμε κρύφιους "φίλους"!

 Πώς προσθέτουν το όνομα σου σε αναρτήσεις τους άτομα που με κανένα τρόπο δεν διαδρούν μαζί σου;

 Ο Χριστός είπε ότι θα είναι μαζί μας έως συντελείας! Δεν είμαστε μόνοι!

 Τακτική πολέμου!

Καμένη γη, η κτηνοτροφία εξοντώνεται, φωτοβολταϊκά αντί για καλλιέργιες, ανεμογεννήτριες αντί για δάση! Με χαμηλωμένο όσο γίνεται το ηθικό του λαού, χωρίς ποιμένες, με τον φόβο του αύριο και διαρκώς φτωχοποιούμενοι! Με σταδιακή αντικατάσταση του πληθυσμού... Ας μη μιλήσουμε για το ξεσάλωμα του δικαιωματισμού και την επιβολή κάθε τι ανώμαλου ως ομαλού! Με ασύστολα ψέματα και μεθοδεύσεις! Ένα πράγμα έχουμε όμως: Την ψυχή μας! Τον θεϊκό μας εαυτό! Γι’ αυτό δεν θα μας νικήσουν!

 Ο διάολος την δουλειά του κι εμείς την δική μας!

Μην αφήνετε αφύλαχτη την ψυχή σας! Προσέχετε! Οι παγίδες είναι παγίδες επειδή δεν φαίνονται! Ο Κανένας

Ώσπου να βρεις τι να κάνεις για τους άλλους, θα έχουν περάσει τα χρόνια! Ο Κανένας

 Δίνω την ζωή μου στον Θεό για να την καθοδηγεί, σήμερα!

Πατέρα, Σου δίνω όλες μου τις σκέψεις σήμερα. Δεν επιθυμώ να κρατήσω καμία δική μου. Στην θέση τους, δώσε μου τις Δικές Σου. Σου δίνω και όλες μου τις πράξεις, ώστε να μπορέσω να κάνω το Θέλημά σου αντί να αναζητώ ανικανοποίητους στόχους, και να σπαταλώ τον χρόνο μου σε μάταιες φαντασιώσεις. Σήμερα, έρχομαι σε Σένα. Εγώ θα αποσυρθώ και απλά θα Σε ακολουθώ. Ας είσαι Εσύ ο Οδηγός, και εγώ αυτός που ακολουθεί χωρίς να αμφισβητεί την σοφία του Άπειρου, ούτε την Αγάπη που την τρυφερότητά της δεν μπορώ καν να συλλάβω με το νου μου, αλλά που είναι συνάμα το τέλειο δώρο Σου σε μένα.

Μαθήματα θαυμάτων

  Καλό ταξίδι στον Αλέν Ντελόν!

"Τα σκυλιά μου με αγαπούν, ανεξάρτητα από το ποιος είμαι ή τι κάνω. Είναι αγάπη άνευ όρων, χωρίς σκέψη, πλήρης και αληθινή αγάπη!" 

Συντηρούσε πέντε καταφύγια για αδέσποτα, σκυλιά και γάτες!

 Η λογική δόθηκε για να δώσει ένα μεγάλο κονσέρτο!

Ώστε να προσκαλέσει τον πρίγκιπα του φωτός! Ο Κανένας

 Να μην αναμειγνύονται οι αύρες! Όσο πιο κοντά έρχονται οι άνθρωποι, τόσο πιο μακριά πάνε ο ένας από τον άλλον! Ο Κανένας

 Χαίρε Οδυσσέα Ελύτη!

"Το παν είναι η ευγένεια και η ποιότητα σε σχέση με το μέγεθος και την ποσότητα που είναι η Δύση!"

Η Παναγία χαίρεται

η Παναγία χαμογελά

το πέλαγο έτσι που κυλάει βαθιά πόσο της μοιάζει! Οδ. Ελύτης

 Οι θρησκείες είναι ανθρώπινο δημιούργημα!

Ο Χριστός ήρθε να καταργήσει τις θρησκείες! γ.Ειρηναίος

 

Η αγαπολογία χωρίς Χριστό είναι για να χαϊδεύουν τα αφτιά! γ. Ειρηναίος

 

Μόνον ο Χριστός είπε ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ! γ. Ειρηναίος

 Τι να κάνεις την ζωή σου; Μα ως εν ουρανώ και επί της γης!

Ενώ εσύ επιλέγεις να μην αφυπνιστείς κάποιοι ζουν μες στην Γιορτή της Ζώσας Ζωής!

Στην επαναληπτικότητα και την χλιαρότητα σκοτώνεις την ζωή σου!

Δεν υπάρχει τίποτα πιο τραγικό από το να βλέπεις το κακό στο καλό!

 Λίγο για μια στιγμή να παίξεις πάνω στην κιθάρα σου

Ε, ε, Χρυσομαλλούσα…

ε, ε, Χρυσοσκαλίτισσα

Να ξεπετιέται πάλι το βουνό με τ’ άσπρο σπίτι στην πλαγιά

τ’ άλογο με τα δύο φτερά/ και η άγρια φράουλα της θάλασσας

Λάμπουσα και Κανάλα μου και Παραπόρτιανή μου

θα δεις την πράσινη ψαρόβαρκα σκαμπανεβάζοντας να χάνεται

μέσα στ’ αραποσίτια

τον Μήτσο με τιε τρίχες και με τ’ αλυσιδάκι στο λαιμό

Ε, Παναγιά Τα Μάγκανα,

ε, Παναγιά Τόσο Νερό

Να βλαστημάει και ν’ ανεβάζει ανίδεος μες στα δίχτυα του

τέσσερα – πέντε αρχαία ελληνικά

το τέλλεσθε και το νηυσί, το μέλεα και το κρίναι σα

Καρυστιανή κι Ακλειδιανή

Δαφνιώτισσα κι Αργιώτισσα

Που μια στιγμή τα παίζεις πάνω στην κιθάρα σου

κι απ’ τ’ αναμμένο πέλαγο αντικρύ σου ακούς

Έι, Κρουσταλλένια, έι Δροσιανή

έι Παναγιά του Νίκους

Να σχίζεται στα δύο τ’ ουρανού το καταπέτασμα

κι ένας παμπάλαιος έφηβος απαράλλαχτος εσύ

να κατεβαίνει- κοίτα:

Στα κύματα μ’ ένα καμάκι ορθός και στους αφρούς να πλέει

Σπηλιώτισσα και Μερσινιά και Θαλασσίστρα μου έι! Οδ. Ελύτης

 «Καλή Παναγιά!»

Κατά τον Άγιο Παΐσιο πάει να πει, με το καλό να συναντήσουμε στους ναούς την Παναγιά που έχει βγει για να βρει και να παρηγορήσει τους αναγκεμένους!

 Χαίρε του Παραδείσου των βυθών η Αγρία

Χαίρε της ερημίας των νήσων η Αγία

Χαίρε η Όνειρότοκος

Χαίρε η Πελαγινή

Χαίρε η πενταστέρινη

Χαίρε η Καιόμενη και Χαίρε η χλωρή

Χαίρε η Αμεταμέλητη με το πρωραίο σπαθί

Χαίρε που η πατείς και τα σημάδια σβήνονται

Χαίρε η που ξυπνάς και τα θαύματα γίνονται. Οδ. Ελύτης

 Θέλει μελτέμι γερό, γεννημένο στην Τήνο,

που νά ΄ρθει με την ευχή

της Παναγίας

και να καθαρίσει τον τόπο

απ΄ όλων των λογιών

της Τουρκιάς

και της γηραιάς Ευρώπης

τ’ απομεινάρια. Οδ. Ελύτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: