ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

10 Νοε 2011

8.11.2011, των Αρχαγγέλων

Οραματισμός
Είμαι Φως, είμαι αγάπη, είμαι χαρά! Η δύναμη του Θεού προστατεύει και διατηρεί τον νου μου κρυστάλλινο, σοφό, έξυπνο και απλό. Το φως του Θεού πυρπολεί την καρδιά μου και νιώθω αγάπη για όλα τα πράγματα γύρω μου. Η σοφία του Θεού ενεργοποιεί το σώμα μου, το ισχυροποιεί, το θεραπεύει και το γεμίζει ενέργεια. Είμαι φως! Είμαι αγάπη! Είμαι χαρά! Με την δύναμη των αγίων αγγέλων πλημμυρίζω από αγαθά συναισθήματα. Είμαι φως! Είμαι αγάπη! Είμαι χαρά! Η δύναμη του Θεού, με θέλει άνθρωπο στην γη που θα μετατραπεί σε άγγελο! Έχω αγνότητα, καλοσύνη, φωτεινότητα και αγάπη για ό,τι με περιβάλλει! Εκπέμπω ηλιακό φως! Ο νους μου κρυστάλλινος προστατεύεται από την δύναμη του Θεού! Η καρδιά μου είναι ηλιακή, το σώμα μου είναι πανίσχυρο! Είμαι Φως! Είμαι Αγάπη! Είμαι χαρά! Είμαι άγγελος του Θεού σε ανθρώπινο σώμα! Τέλειος άνθρωπος, τέλειος άγγελος! Απλός, ταπεινός, δυνατός! Η δύναμη του άγιου Θεού προστατεύει τον νου μου! Τον διατηρεί κρυστάλλινο, πεντακάθαρο, άγιο, τέλειο! Το φως του άγιου Θεού πλημμυρίζει την καρδιά μου. Την κρατάει λαμπερή, ισχυρή, φωτοβόλα! Και η δύναμη του Θεού πλημμυρίζει το σώμα μου, το γεμίζει ενέργεια και το προστατεύει. Το φως του Θεού με προστατεύει. Ό,τι κοιτά, το κοιτώ με αγάπη! Ό,τι ακούω, το ακούω με αγάπη. Προσφέρω! Συγχωρώ! Συνδράμω! Εκτελώ το άγιο έργο του Θεού! Είμαι το φως του Θεού στην γη! Έχω αγάπη για όλους και όλα! Είμαι νέος, καινούργιος, όπως ο Θεός θέλει. Η άγια Δύναμη του Θεού καθαρίζει τον νου μου! Είμαι παιδί του Θεού! Είμαι θαύμα! Δεν επιτίθεμαι στον κόσμο! Συγχωρώ τον κόσμο! Συγχωρώ τα πάντα! Είμαι μαζί με όλους! Αγαπώ τα πάντα! Ευλογώ τα πάντα! Παρόλα αυτά είμαι έξυπνος και ξέρω να προφυλάσσομαι από ό,τι δεν είναι για το καλό το δικό μου και των άλλων.
Είμαι φως! Είμαι αγάπη! Είμαι χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: