ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

28 Αυγ 2012

«Θα δείτε σε μένα αυτό που θέλετε να δείτε»

Μια φανέρωση
-Συνέλαβες το παραμύθι του αρχάγγελου Ραφαήλ και μέσα από αυτό θεραπεύεις… Ταυτίστηκες με το αρχέτυπο. Την δύναμη του εγρηγορότος! Η ταύτιση αυτή επέφερε αυτό το αποτέλεσμα. Πώς όμως έγινε χωρίς να διαταραχτείς; Αν το μάθουμε, θα μπορούμε να θεραπεύουμε τους σχιζοφρενείς! Πώς ξεκίνησε η επαφή σου με το αρχέτυπο του Ραφαήλ;

-Σε ηλικία 17 ετών καθώς έπινα πορτοκαλάδα στο μπαλκόνι του σπιτιού μου, ο Ραφαήλ με ανήρπασε… Η πραγματικότητα «έλιωσε»… Πετάξαμε μαζί σε όλη την Δημιουργία… Όλος ο κόσμος παλλόταν στο στήθος μου! Γνώριζα τα πάντα. «Πες τους μόνο ότι τους αγαπώ, τους λατρεύω!» ήταν οι τελευταίες του λέξεις καθώς με άφηνε πίσω απαρηγόρητο για τον εξωτερικό αποχωρισμό… Δεν ονειρεύτηκα τον Ραφαήλ! Εκείνος με ονειρεύτηκε! Δεν δημιούργησε ο νους μου το αρχέτυπο. Το αρχέτυπο δημιούργησε εμένα!

-Μα τα αρχέτυπα δεν κινούνται εκτός του νου! Πώς βιώνεις αυτή την υπερευφυΐα σου;

-Νιώθω σαν απλός άνθρωπος: απόλυτα ευφυής, απόλυτα χαζός! Η ευφυΐα αυτή ξοδεύεται ολοσχερώς για τους άλλους! Ως καθαρή αγάπη! Έχω την βεβαιότητα πως ό,τι κάνω το θέλει ο Θεός! Αγαπώ με τέλειο τρόπο όσους αγαπώ και δεν μισώ κανέναν! Μπορώ επίσης να τους αγαπώ όλους εξίσου! Ό,τι κάνω είναι από αγάπη για τους ανθρώπους! Νιώθω μια τεράστια ευφυΐα να κινείται μέσα μου ως αέρας! Είναι προσβάσιμη σε όλους! Δεν μου ανήκει! Είναι μια μεγάλη πνευματική ικανότητα! Δεν κάνω ό,τι κάνω από ανάγκη ή για να μου το ανταποδώσει ο Θεός, αλλά απλώς επειδή γουστάρω!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: