ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

22 Φεβ 2015

"Ηλίας Μουντιράκης ο μεθυσμένος από Θεό!"

Σας χαρίζω τις εκπομπές για τον Ηλία μου με όλη μου την αγάπη! Ψυχή της ψυχής μου ο Ηλίας μου, ο αγριοπαράξενος συροκρητικός δερβίσης! Από τις αρχαίες ψυχές-θεμέλια του κόσμου! 
Εύχομαι να συγκλονίσει και την δική σας ψυχή!  
*
Χαρά είναι να βρίσκεις πάντα την αγάπη μέσα σου! Η αγάπη νικάει κάθε περίσταση! 
Δεν φτάνει να είσαι έξυπνος και χαρισματικός, δεν φτάνει να είσαι "καλός"! Αυτό που ανατρέπει την λογική του κόσμου τούτου και ανοίγει το πανόραμα του Όλου είναι τα φτερά! Για να πετάξεις όμως πρέπει να αποδεσμευτείς από το "γνωστό", το διαχειρίσιμο από την νοημοσύνη σου! Αυτό σημαίνει "προσκυνώ" τον Θεό! Αφήνομαι στο υπέροχο Άγνωστο! Πώς όμως αφού το εγώ έχει αυτοανακηρυχτεί "Θεός"! 
*
Η συμβουλή της ημέρας: να θυμάσαι στα δύσκολα πως Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ! 
Όλα στο σύμπαν συνδέονται και αλληλεπιδρούν! Μόνον Αυτός που γνωρίζει τους αλγόριθμους του σύμπαντος μπορεί να έχει την πλήρη εικόνα! Και δυνατότητα κινήσεων αποκατάστασης! 
*
Ευχαριστώ τον Αλέξη και τον Γιάνη που στα μάτια τους και στην φωνή τους δεν έχουν κακία, παρά τον αήθη πόλεμο που δέχονται
Αυτό που ζητάμε από εκείνους που μας κυβερνούν -ελπίδα, δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια- να το ζούμε οι ίδιοι μέσα μας! Να είμαστε ελπιδοφόροι, δίκαιοι, αξιοπρεπείς και να δημιουργούμε τις συνθήκες να είναι και οι άλλοι έτσι! 
*
Πώς νικάς στον αόρατο πόλεμο; Αν μέσα σου έχεις ειρήνη! 
Κανείς δεν ακούει κανέναν! Ούτε τον Θεό! Γιατί όλοι θέλουν να ακουστούν οι ίδιοι! Το να δεχτείς να ακούς είναι ήδη το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής! 
 *
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!
Η ομορφιά παραμένει αμέτοχη στις ασχήμιες των ανθρώπων...

"Εγώ πρώτα γελάω και μετά καταλαβαίνω γιατί!"
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: