ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

28 Σεπ 2015

Θάλασσα αγαπημένη! Ίαση ψυχών και σωμάτων!

Τι σε κάνει αθώο; Η αγάπη! Η μη πρόθεση -το διαβατήριο για το Όλο πράγμα! 

Κουβαλώντας ένα σωρό "προθέσεις" και "δίκια" -κατά την αντίληψη σου- θυμώνεις που δεν σου τα ικανοποιεί η ζωή! Ενώ απλά σου δείχνει την θύρα της ελευθερίας σου! Την υπέρβαση της περιορισμένης σου ύπαρξης! Σε σπρώχνει στο Μεγάλο Τοπίο! 
*
Η εποχή μας ζητά την αναβάθμιση του ανθρώπινου όντος!
Μην στρέφεστε προς τα οπίσω! Συντελείται κοσμογονία! Εντάξει, δεν θα μας αφαιρεθούν τα προσφιλή μας παιγνίδια! Αλλά μέχρις εκεί! Μην τα πιστεύετε για αληθινά!
*
Η ψευδαίσθηση σε μια φράση
Έχουν πείσει τον άνθρωπο πως είναι αυτό που αντιλαμβάνεται με την παρούσα λειτουργία του νου! Και όμως στεγάζει εντός του ένα πνευματικό ανάκτορο φωτός, πληρότητας, απεριόριστης δυνατότητας, στο οποίο όχι μόνον δεν κατοικεί αλλά πεισματικά θέλει να το αγνοεί!
*
Τέτοια εμμονή η ανθρωπότητα, τέτοια καθήλωση στην σεξουαλικότητα!
Και όμως είναι ένα τεράστιο -ανικανοποίητο- υποκατάστατο της χαμένης πληρότητας μετά την έξωση από τον παράδεισο της ενοποιημένης συνείδησης... Απλώς έχει ξεχάσει ο άνθρωπος πως είναι άγγελος! Το παραπέμπει "μεταφυσικά", ενώ είναι η φυσική του προοπτική! Η ηδονή που αναζητά γίνεται η ίδια η συν-ροή στην Γιορτή του Όντος!
*
Λοιπόν! Μόνον ο αθώος δικαιούται να κάνει σεξ χωρίς να τον βλάψει και χωρίς να βλάψει και τους άλλους!
Αλλά γιατί να το επιλέξει; Όσο ανυψώνεται η ενέργεια, η δόνηση του όντος, έχει άμεση πρόσβαση και επικοινωνία με καθετι γύρω του! Οι άγγελοι είναι αλληλοδιαπερατά όντα! Το επόμενο σκαλί της ανθρώπινης εξέλιξης είναι να γίνει ο άνθρωπος άγγελος! 
*
Μην υπερασπίζεστε τις πνευματικές σας "ιδιοκτησίες", αγαπημένοι μου! Όλα προέρχονται από τον Θεό!
Κανείς δεν ανακαλύπτει τίποτα! Όλα δίνονται από τον Θεό με τον τρόπο που εκείνος θέλει σε όποιον θέλει! Τόσο, όσο! Ούτως ή άλλως ό,τι ο νους αντιλαμβάνεται είναι μια μακρινή φωτογραφία! Η μόνη πρωτοτυπία, η μόνη ''ιδιοκτησία'' είναι να γίνεις η αλήθεια που γνωρίζεις! Ο κόσμος δεν έχει ανάγκη από σοφούς αλλά από αγγέλους! Φωτεινά "αβαρή" όντα που ανυψώνουν την δόνηση του κόσμου! 
*
Μη σοκάρεσαι, όλη η ιδέα του "σκοπού" είναι λανθασμένη! Προέρχεται από την απληστία!
Η ζωή είναι καθαρή χαρά, είναι παιχνίδι, είναι διασκέδαση, είναι γέλιο, χωρίς απολύτως κανένα σκοπό! Η ζωή είναι από μόνη της σκοπός, δεν έχει άλλο σκοπό! Την στιγμή που θα το καταλάβεις, έχεις, καταλάβει τι σημαίνει διαλογισμός! Σημαίνει να ζεις τη ζωή χαρούμενα, παιχνιδιάρικα, ολοκληρωτικά, χωρίς κανέναν απώτερο ή κοντινό σκοπό, χωρίς κανέναν απολύτως σκοπό! Ακριβώς όπως τα μικρά παιδιά, που παίζουν στην παραλία και μαζεύουν κοχύλια και χρωματιστά βότσαλα -για ποιο σκοπό: Δεν υπάρχει σκοπός!
Όσσο 
*
Να στέλνεις ευλογία προσευχή ίαση σε όλα τα όντα!
Παρακολούθα προσεκτικά την συγχρονικότητα, τα σημεία… Είναι τα βοτσαλάκια του Κοντορεβιθούλη στον δρόμο σου!

Τα πραγματικά θαύματα κάνουν λίγο θόρυβο!
Μικρός Πρίγκιπας
*
Ζητώ την ευλογία Σου στην όρασή μου σήμερα!
Αυτή είναι το μέσον που έχεις διαλέξει να γίνει ο τρόπος να μου δείχνεις τα λάθη μου, και να κοιτάξω πέρα από αυτά! Μου έχει δοθεί να βρω μια νέα οπτική μέσα από τον Οδηγό που μου έδωσες Εσύ, και μέσα από τα μαθήματά Του να υπερβώ την αντίληψη και να επιστρέψω στην αλήθεια! Ζητώ την ψευδαίσθηση που υπερβαίνει όλες αυτές που έχω φτιάξει εγώ! Σήμερα επιλέγω να δω ένα κόσμο μέσα στο φως της συγχώρεσης, μέσα στον οποίο όλοι μου δείχνουν το πρόσωπο του Χριστού, και με διδάσκουν ότι αυτό που βλέπω μου ανήκει ∙ ότι τίποτα δεν υπάρχει, εκτός από τον άγιο Υιό Σου!
Μαθήματα θαυμάτων
*
Ο συγχωρεμένος κόσμος σηματοδοτεί ότι ο Υιός Σου αναγνωρίζει τον Πατέρα του,
αφήνει τα όνειρά του να έρθουν στην αλήθεια, και περιμένει με προσδοκία την μόνη στιγμή του χρόνου που έχει απομείνει, του χρόνου που για πάντα τελειώνει, καθώς η μνήμη Σου επιστρέφει σε αυτόν! Και τώρα η θέλησή του είναι ένα με την δική Σου! Η λειτουργία του δεν είναι άλλη από την δική Σου, και κάθε σκέψη άλλη εκτός από την δική Σου χάνεται!
Μαθήματα θαυμάτων 
*
Πατέρα, η όραση του Χριστού είναι το δώρο Σου σε μένα,
και έχει την δύναμη να μετουσιώνει όλα όσα βλέπουν τα μάτια του σώματός μου σε θέαση ενός κόσμου συγχωρεμένου! Πόσο σπουδαίος και γεμάτος χάρη είναι αυτός ο κόσμος! Και όμως, πόσα ακόμα έχω να αντιληφθώ που η όραση δεν μπορεί να μου δείξει! Μαθήματα θαυμάτων 
*
Βιοφωτόνια: το σώμα εκπέμπει επικοινωνεί και είναι κατασκευασμένο από φως!
Το μεγαλύτερο δώρο της αγάπης είναι η ικανότητα της να κάνει ό,τι αγγίζει ιερό!
Ρούμι

Ζωγράφιζε έξω από τις γραμμές!

Η τέχνη δεν είναι ένα αντικείμενο, είναι ένας τρόπος!
*
Το Άγιο Πνεύμα με οδηγεί και ξέρει τον δρόμο που εγώ δεν γνωρίζω!
Όμως ποτέ δεν θα μου στερήσει αυτά που θα ήθελα να μάθω! Και έτσι το εμπιστεύομαι για να μου δώσει όλα όσα γνωρίζει για μένα!
Μαθήματα θαυμάτων 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: