ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

24 Μαρ 2018

Πτώση είναι να νιώθεις μόνος, αποκομμένος από το Όλο...

Οι "αυτόνομοι", οι "αυτάρκεις", οι "αυτόφωτοι" από την άλλη, άλλη όψη του ίδιου νομίσματος! Αποκατάσταση της θεικής Ροής εντός σημαίνει απλά να ζεις συναρμοσμένος με το Όλο! 
*
Να είσαι «μαζί» με τον άλλον σημαίνει Γιορτή!
Απίστευτο! Η λέξη "αγαπώ" ξεκινά με το άλφα και τελειώνει με το ωμέγα! Πώς αλλιώς! Αφού είναι το άλφα και το ωμέγα! 

Ποίηση ώ αγία μου,  συγχώρεσε με...
Οδ. Ελύτης 
*
Ευτυχώς που τα λουλούδια θυμούνται να ανθίσουν! Πάντα με ξαφνιάζουν σε ξεχασμένες γλάστρες...
"Αυτός που χάλασε τον κόσμο να τον φτιάξει!" λέει η λογική χωρίς Θεό... 
*
Σύζευξη του εγώ με το ΕΙΝΑΙ!
Μόνος σου, είσαι ανίσχυρος! Με Θεό, είσαι ευλογημένος! Είσαι η ελπίδα του κόσμου! 
*
Είτε γελάμε είτε κλαίμε, ο χρόνος περνά! Ας γεμίσουμε λοιπόν την ζωή μας με γέλιο!
Η ευτυχία είναι μια απόφαση! Είναι η σταθερή απόφαση ως ό,τι κι αν έρθει στο δρόμο μου, θα είμαι ευτυχισμένος! Θα είμαι θαρραλέος! Δεν είμαι μόνος! Ο Θεός είναι μαζί μου! Αυτή η αυτοπεποίθηση μας δίνει την δύναμη να καταφέρουμε οτιδήποτε βάλουμε στο νου μας!
Άμμα
*
Σε έναν τόσο κυνικό κόσμο οι Ονειρευτές είναι οι σύγχρονοι επαναστάτες! 
Κάθε μέρα σου δείχνει επακριβώς πού βρίσκεσαι! 

Κανονικά δεν θα έπρεπε ο άνθρωπος να έχει ανάγκη να προσεύχεται! Απλώς προσευχόμενος επιδιορθώνει την λάθος χρήση του μυαλού! 
*
Ζώντας στο παρόν παύεις να γερνάς!
Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι ένας νους που βρίσκεται εστιασμένος στο παρόν, υποδεικνύει την ευημερία, ενώ η μετατόπιση της ενέργειας μας στο παρελθόν ή στο μέλλον μπορεί να οδηγήσει σε δυστυχία.  Υπάρχει σχέση μεταξύ της περιπλάνησης του νου και της γήρανσης, εξετάζοντας έναν βιολογικό δείκτη της μακροζωίας στο DNA μας! Τώρα έχουμε αποδείξεις για ένα νέο τύπο θεραπείας από την οποία το DNA μπορεί να επηρεαστεί και να επαναπρογραμματιστεί ανάλογα με τον τρόπο που σκεφτόμαστε!
από awakengr.com
*
Όλες οι πράξεις της ζωής είναι «προσευχή» αλλά σε διαφορετικούς θεούς!
Η πραγματική προσευχή είναι ένα ευχαριστώ!

Στο τέλος μιας πλήρους προσευχής καταλαβαίνεις ότι εσύ είσαι η προσευχή! 

Κάνεις το σταυρό σου και προχωράς ό,τι κι αν συμβαίνει συνηχώντας με ό,τι φωτεινό όμορφο και καλό! Ξέρεις άλλο τρόπο; 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: