ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

2 Νοε 2018

Οι άνθρωποι αυτού του κόσμου είναι όπως τρεις πεταλούδες μπροστά στη φλόγα ενός κεριού...


Η πρώτη πήγε κοντά και είπε: «Ξέρω για την αγάπη!» Η δεύτερη άγγιξε την φλόγα ελαφρά με τα φτερά της και είπε: «Ξέρω πόσο καίει η φωτιά της αγάπης!» Η τρίτη ρίχτηκε στην καρδιά της φλόγας και αναλώθηκε. Ξέρει μόνο τι είναι η αληθινή αγάπη!
*
Τι αξία έχουν κρίσεις και ερμηνείες μες στην Σπηλιά! Η ανθρωπότητα χρειάζεται επειγόντως εμπειρία φωτός! 
Η οπτική της κατάκρισης απλά συνεισφέρει στο καρμικό βάρος! Ας πράττουμε αυτό που μας αναλογεί! 

«Θεέ μου σώζε τον κόσμο! Έλεος!» Τι άλλο να πεις... 

Από την αγιορείτικη μας παράδοση: «Οι λογισμοί φεύγουν με την εργασία!» 
Σχόλιο: Αργία μήτηρ πάσης κακίας! Ειδικά οι διανοούμενοι χρειάζονται κάτι χειρονακτικό! Ειναι εξαιρετικά ιαματικό! 
*
Καιρός να θυμηθούμε οι Έλληνες το «ομότροπον»!
Πώς; Είναι στο αίμα μας! Να αφουγκραστούμε την ψυχή μας! Αυτή κρατά την αληθινή μας ιστορία! 

Ζούμε την δικτατορία της απάθειας της αδιαφορίας κ της συνένοχης σιωπής! 

Λέει ο λαός: «Θύμιαζε τον διάολο μέχρι να περάσεις το γιοφύρι! Όταν το περάσεις φέρ’του το στο κεφάλι!» 

*
Η καρδιά μου αναπαύεται μέσα στην σιγαλιά του Ουρανού!
Πατέρα, πόσο ήρεμα είναι σήμερα! Πόσο ήσυχα όλα τα πράγματα έρχονται στην θέση τους! Αυτή είναι η μέρα που έχει επιλεγεί να είναι η ώρα που θα καταλάβω το μάθημα ότι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα εγώ! Μέσα σε Σένα κάθε επιλογή έχει ήδη γίνει! Μέσα σε Σένα κάθε σύγκρουση έχει επιλυθεί! Μέσα σε Σένα όλα όσα ελπίζω να βρω μου έχουν ήδη δοθεί! Η γαλήνη σου είναι δική μου! Η καρδιά μου είναι ήσυχη, και ο νους μου αναπαύεται! Η Αγάπη Σου είναι ο Ουρανός, και η Αγάπη Σου είναι δική μου!

Η σιγαλιά της σημερινής ημέρας θα μας δώσει ελπίδα ότι έχουμε βρει τον δρόμο, και έχουμε διανύσει μεγάλη απόσταση σε αυτόν προς ένα απόλυτα βέβαιο στόχο! Σήμερα δεν θα αμφιβάλλουμε για το τέλος που ο Ίδιος ο Θεός μας έχει υποσχεθεί! Δίνουμε την εμπιστοσύνη μας σε Αυτόν, και στον Εαυτό μας, ο Οποίος είναι ακόμα ένα με Εκείνον!
Μαθήματα Θαυμάτων 
*
Κάθε μέρα καινούργια πρόκληση για το θαύμα! Το θαύμα της δικής σου ζωής! 
Αποφάσισε ποιος είσαι! Πλήθος υποπροσωπικοτήτων σε διεκδικεί! 

Η σκοτεινή πλευρά -όσο την έχεις- καραδοκεί! Να σου σκορπίσει όση αγάπη μάζεψες... 

Ο Χριστός ήρθε εφάπαξ και είναι μαζί μας έως συντελείας...
Ο Σωτήρας του κόσμου! Το φως η αλήθεια και η ζωή! ΝΥΝ και ΑΕΙ! 
Αλήθεια κάποιες ζωές είναι ανάχωμα σε αδιανόητες εκδοχές... Respect!

Μόνο ότι πιστεύεις εσύ από το παρελθόν, ισχύει!
Ακόμα και δευτερόλεπτα χωρίς χαρά ασχημίζουν τον εντός χώρο! 
Ο έρωτας μόνο όσο κρατά είναι όμορφος -και εκεί πρέπει να τελειώνει! Μετά γίνεται άσχημος! 

Σαν τον άγγελο γυρίζω
πάνω απ' τον γκρεμό...
Οδ. Ελύτης
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: