ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

2 Φεβ 2019

Το θέλημα Σου ζήτησα! Το θέλημα Σου! Οδ. Ελύτης

Διόρθωσε με εσύ Θεέ μου! Δεν έχω αντίσταση! 

Να ζεις με το ήθος του Νικητή! 

Όλα είναι στην θέση τους! Όλα ήταν πάντα στην θέση τους! Απλώς εμπειράσαι την διττότητα για να δοξάζεις τον Θεό με πάσα πνοή! 
*
Από την αδελφή του Μooji
Χρόνια πολλά σε αυτό το πολύ ξεχωριστό ον, τον Μooji
Παλιά, έφερνε στο σπίτι άστεγους ανθρώπους και φρόντιζε να φάνε και να πλυθούν! Η μαμά μου συνήθιζε να λέει πως είναι τρελός! "Πρόσεχε" έλεγε. "Οι άνθρωποι θα πάρουν την καλοσύνη σου για αδυναμία!" Εκείνος απλά χαμογελούσε και την καθησύχαζε! Ποτέ δεν είχε κανέναν φόβο! Ο Mooji ποτέ δεν αποκάλεσε τον εαυτό του γκουρού ή πνευματικό δάσκαλο, ποτέ δεν έβαλε στον εαυτό του οποιαδήποτε ετικέτα! Αλλά είναι κατανοητό γιατί οι άνθρωποι τον βλέπουν ως τέτοιο!
Έχει έναν κατηγορηματικό τρόπο να δείχνει την αλήθεια για το ποιος πραγματικά είσαι. Είναι ένα φωτισμένο ον!
*
Κάποτε πίστευα ότι όλοι έπρεπε να με συμπαθούν!
Αλλά τώρα αυτή η πίστη δεν ισχύει πια. Κάποτε πίστευα ότι έπρεπε να είμαι το καλύτερο άτομο που θα μπορούσα να είμαι για να είμαι ελεύθερος, αλλά τώρα όχι πια! Κάποτε πίστευα ότι έπρεπε πρώτα να κάνω τα πάντα στον κόσμο, και μόνο όταν τα είχα κάνει όλα αυτά και ήμουν ικανοποιημένος μόνο τότε θα μπορούσα να δώσω την προσοχή μου στην αυτο-Ανακάλυψη!
Κάποτε το πίστευα αυτό… Κάποτε πίστευα ότι ήταν στο χέρι κάποιου άλλου να με κάνει ευτυχισμένο! Αυτό φαίνεται να ήταν πριν από πολύ καιρό. Κάποτε πίστευα ότι δεν ήμουν άξιος! Αλλά τώρα βλέπω ότι αυτό ήταν ανοησία! Κάποτε πίστευα ότι δεν ήμουν έτοιμος, αλλά τώρα βλέπω ότι δεν είναι αλήθεια! Κάποτε πίστευα ότι έπρεπε να εξασκηθώ περισσότερο, να κάνω διαλογισμό περισσότερο, να είμαι πιο ειλικρινής -αλλά τελικά κατάλαβα ότι δεν είναι έτσι. Η ζωή δεν είναι τόσο επίπονη ή σκληρή. Πίστευα τόσα πολλά πράγματα που δεν ήταν αλήθεια! Τότε κατάλαβα ότι τίποτα δεν εμποδίζει την ελευθερία που είμαι!
Mooji 

Ο Mooji ως street artist ζούσε στο Λονδίνο στο Brixton! Πέρασα κι εγώ από το Brixton εκείνη την εποχή! Τυχαίο; Αδελφούλης... 
*
Αγαπάς χωρίς να σε ενδιαφέρει αν σε αγαπούν!
Αγαπώ σημαίνει παρέχω συνθήκες ζωής! "Για να ζήσει ο κόσμος!" 

Η δική σου δημιουργικότητα είναι η ψυχοθεραπεία σου!

Απλά είσαι μαζί με τον Χριστό... 
***

Δεν υπάρχουν σχόλια: