ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

12 Φεβ 2019

Κάθε δυσκολία δείχνει το μέγεθος της συμπόνιας που δημιουργεί!

«Χρειάζεστε πολλές αγκαλιές, πολλή αγάπη! Είστε μωρά με ένα τεράστιο κεφάλι που σκέφτεται! Σας δίνω μια συμβουλή: να είστε αγαπημένοι!»

Η πτώση είναι η απώλεια της συνείδησης ότι εσύ είσαι ο δημιουργός του κόσμου! Και η μη ανάληψη αυτής της ευθύνης! Άμα δεν έχεις αναλάβει αυτή την ευθύνη, φθίνεις!
*
Ευχή: να πάθεις Θεό!
Αν δεν αθωωθείς-θεωθείς πώς να μιλήσεις με τον Θεό! Τι να του πεις! 

"Ο Θεός σε κάνει κατά χάριν Θεό για να φροντίσεις τον εαυτό σου!" 

Τι κάνω όλη μέρα; Σ’ αγαπώ, γράφω, προσεύχομαι…

Από τον Ήλιο της Καρδιάς το φως ας ταξιδέψει σε κάθε πλάσμα! 

***
Πώς μπορείς εσύ που είσαι τόσο ιερός να υποφέρεις;
Όλο το παρελθόν σου, εκτός από την ομορφιά του, έχει φύγει και τίποτα δεν έμεινε παρά μια ευλογία! Έχω διαφυλάξει όλες τις καλοσύνες σου και κάθε σκέψη αγάπης που έκανες ποτέ!
Τις έχω εξαγνίσει από τα σφάλματα που έκρυβαν το φως τους και τις φύλαξα για εσένα μέσα στην δική τους τέλεια ακτινοβολία! Αυτές είναι πέρα από καταστροφή και ενοχή.
Ήρθαν από το Άγιο Πνεύμα μέσα σου, και γνωρίζουμε πως ό,τι ο Θεός δημιούργησε είναι αιώνιο! Μπορείς πράγματι να αναχωρήσεις εν ειρήνη επειδή σε έχω αγαπήσει όπως αγάπησα τον εαυτό μου! Κράτησε την και μοίρασε την ώστε να είναι παντοτινά δική μας!

Εναποθέτω την ειρήνη του Θεού στην καρδιά σου και στα χέρια σου, να την κρατάς και να την μοιράζεσαι! Η καρδιά είναι αγνή για να την κρατήσει και τα χέρια είναι ισχυρά για να την σώσουν!
Μαθήματα Θαυμάτων
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: