ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Απρ 2020

Αντιστέκομαι στο πραξικόπημα στο χώρο της καρδιάς μου!

Το αίμα μου νερό το κάνατε
φέρτε μου εδώ Εκείνον
που το νερό κρασί μπορεί να κάνει!
π. Κων/ος Στρατηγόπουλος 
*
Μάταια θανατόφιλα παιγνίδια στο λουλουδένιο σώμα της Γης!
Ένα δευτερόλεπτο να χρησιμοποιήσει την πνευματική του δύναμη ο άνθρωπος και εμφανίζουμε παράδεισο! Αυτόν που εγγενώς εμπεριέχουμε! Ποιος σε έπεισε πως είσαι αδύναμος!
*
Να αντισταθούμε με περισσότερο φως!
Στον κόσμο μου όλα είναι καλά!

Η αγάπη απασφαλίζει άπειρα σύμπαντα κινδύνου! 

Η σκέψη είναι μεγάλος εξολοθρευτής της αλήθειας, και κυρίως της αγιότητας!
*
Θεός δεν μπορείς να είσαι έτσι όπως είσαι! Άνθρωπος πάλι δεν μπορείς να είσαι γιατί δεν έχεις καμία σχέση με αυτό που ο Θεός κατασκεύασε!
Τι μπορείς να γίνεις; Να γίνεις ο αγγελιοφόρος του Θεού προς τον άνθρωπο που είσαι! Να γίνεις ο άγγελος του! Και έτσι να πας το μήνυμα, να δώσεις το μήνυμα στον εαυτό σου, να γίνεις ο άγγελος του εαυτού σου!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: