ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Φεβ 2021

Star Trek Discovery! Αναμνήσεις από το μέλλον!

Ένα πλήρωμα που είναι μία φωνή, τα μέλη του αγαπιούνται, υπακούν στον καπετάνιο, θυσιάζονται ο ένας για τον άλλον, προστατεύουν τους αδύναμους, αναπτύσσουν τους πολιτισμούς, διασπείρουν τις αξίες του Αστροστόλου παντού, προχωρούν την γνώση και την τεχνολογία...

 Να μην κρατούν τίποτα τα χέρια σου! Μόνο φως!

 Ο δρόμος της βοήθειας των άλλων είναι δρόμος αγγέλων! Το εγώ απλά απολαμβάνει το βασίλειο του! 

*

Ευχαριστία, η πράξη που αντέχει πέραν του θανάτου!  π.Λίβυος

Αν νομίζετε ότι είναι "πιο πνευματικό" να γίνετε χορτοφάγοι, να αγοράζετε βιολογικά τρόφιμα, να κάνετε γιόγκα και να διαλογίζετε, αλλά τότε αποδεικνύεται ότι κρίνετε εκείνους που δεν κάνουν όλα αυτά, έχετε πέσει στην παγίδα του εγώ.

Αν νομίζετε ότι είναι πολύ «πνευματικό» να οδηγείτε ποδήλατο ή να χρησιμοποιείτε δημόσιες συγκοινωνίες για να φτάσετε στο χώρο εργασίας σας, αλλά κρίνετε αυτούς με αυτοκίνητο, έχετε πέσει στην παγίδα του εγώ.

Αν νομίζετε ότι είναι "πιο πνευματικό" να σταματήσετε να παρακολουθείτε τηλεόραση γιατί βλάπτει τον εγκέφαλό σας, αλλά τότε κρίνετε όσους παρακολουθούν ακόμη, είστε παγιδευμένοι στο εγώ.

Αν νομίζετε ότι είναι "πιο πνευματικό" να αποφεύγετε να διαβάζετε εφημερίδες και κίτρινα περιοδικά, αλλά κρίνετε ποιος τα διαβάζει, έχετε πέσει στην παγίδα του εγώ.

Αν νομίζετε ότι είναι "πιο πνευματικό" να ακούτε κλασική μουσική ή ήχους της φύσης, αλλά κρίνετε ποιος ακούει εμπορική μουσική, έχετε πέσει στην παγίδα του εγώ.

Πρέπει να προσέχετε ιδιαίτερα τη λεπτή αίσθηση ανωτερότητας. Αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να συνειδητοποιήσουμε: αντιμετωπίζουμε μια παγίδα εγώ. Το εγώ κρύβεται έξυπνα σε ευγενείς σκέψεις, όπως η έναρξη μιας χορτοφαγικής διατροφής ή η οδήγηση ενός ποδηλάτου, και έτσι γίνεται μια αίσθηση ανωτερότητας έναντι εκείνων που δεν ακολουθούν τον ίδιο πνευματικό δρόμο!

από τον αγαπημένο μου αδελφούλη Mooji

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: