ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

13 Ιουλ 2021

- Τι με θες; Αφού είμαι όλο πληγές!

- Θα στις γιατρέψω τις πληγές.

- Έχω πολλά σημάδια.

- Θα στα φιλήσω τα σημάδια.

- Πονάω παντού.

- Θα σε φροντίσω να περάσουν οι πόνοι.

- Κλαίω συχνά.

- Θα στα πίνω εγώ τα δάκρυα, θα τα κάνω γέλια.

- Φοβάμαι τις αγκαλιές.

- Θα σε αγγίζω προσεκτικά.

- Και οι εφιάλτες;

- Θα σου κρατάω το χέρι όλα τα βράδια μέχρι να τους διώξουμε.

- Κι όταν φοβάμαι;

- Μαζί θα πολεμήσουμε τους φόβους σου.

- Κι όταν δε μπορώ να κοιμηθώ;

- Θα σε νανουρίζω.

- Κι όταν με πιάνει πανικός;

- Θα σου λέω «Εγώ είμαι εδώ».

- Τι θα κάνω;

- Τι θα ΚΑΝΟΥΜΕ.

- Πώς θα τα καταφέρω;

- Θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.

- Νιώθω γερασμένη.

- Είσαι το κοριτσάκι μου.

- Μα τα προβλήματά μου...

- Τα προβλήματά ΜΑΣ.

- Πώς θα σωθώ;

- Θα μπω εγώ μπροστά σου να αποτρέψω τον χαμό.

- Και για όλα αυτά τι αντάλλαγμα θες;

- Να με αφήσεις να σε αγαπάω.

  Εύα Κοτσίκου

*

 Ή θα τα αφήσεις μόνος σου ή θα σου τα πάρει η ζωή! Μόνον ελεύθερος ΖΕΙΣ!

Η συμπόνια σε οδηγεί στον πάτο της απόγνωσης τους! Μα η δύναμη Σου είναι στο μητρικό αλλοδιαστατικό Πνευματοσκάφος σου!

 Όντα του φωτός σε όλα τα σημεία και τις διαστάσεις κάνουν το μόνο που ξέρουν: δυναμώνουν το φως! Ευγνωμοσύνη και χαρά που υπάρχουν!

*

Όταν θα βγάζεις κέρατα θα ανοίγω τα φτερά μου!
Ο Κανένας

Κρατηθείτε αγαπημένοι μου στο Άγιο, το Χριστικό Σημείο εντός! Ο καιρός εγγύς!

 Ό,τι δεν καταλήγει στην αγκαλιά και την χαρά είναι χαμένο!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: