ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

18 Νοε 2021

Θέλω νά’ μαι ειλικρινής όσο και το λευκό πουκάμισο που φορώ

 Και ίσιος, παράλληλος με τις γραμμές πό'χουν

τα ξοχόσπιτα κι οι περιστεριώνες, που δεν είναι καθόλου ίσιες κι ίσως γι’ αυτό στέκουνε τόσο σίγουρα μες στην

παλάμη του Θεού. Τείνω μ’ όλους μου τους πόρους προς ένα -πώς να το πω;- περιστρεφόμενο, εκθαμβωτικό ευ.

Από το πως δαγκώνω μέσα στο φρούτο έως το πως κοιτάζω απ’ το παράθυρο αισθάνομαι να σχηματίζεται μια

ολόκληρη αλφαβήτα, που πασχίζω να βάλω σ’ ενέργεια με την πρόθεση ν’ αρμόσω λέξεις ή φράσεις, και την

απώτερη φιλοδοξία, ιάμβους και τετράμετρα. Που σημαίνει: να συλλάβω και να πω έναν άλλο, δεύτερο κόσμο, που φτάνει πάντα πρώτος μέσα μου.

Οδυσσέας Ελύτης

*

 Οι σκέψεις δεν είναι παρά ο θρήνος του εγώ!

Να γίνει ένα υπέροχο παιγνίδι η ζωή σου! Για την χαρά του κόσμου!

Πώς θα ανθίσει ό,τι δεν αγάπησες;

 Κάθε στιγμή συντονισμένοι με το ΟΛΟ καλό!

*

Όταν είσαι ιερός δεν χρειάζεσαι κανόνες!
Πάρε μαζί σου τον Θεό όπου πας!

Η ζώσα φαντασία είναι ότι το σύμπαν δημιουργείται την στιγμή που το κοιτάς!

"Εξαφανίζομαι για να υπάρχεις εσύ! Τι θα κάνεις με την απουσία μου; Πώς θα την διαχειριστείς ώστε να είμαι στην ζωή σου; Έρχομαι!" Ο Κανένας

                                                                      *

Όλη η ζωή συμπυκνωμένη σε μία απειραιώνια στιγμή ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑΣ!

Η εκπαίδευση είναι σε όσα μεταφέρονται εν σιωπή, όχι στις επεξηγήσεις!

 Φέραμε τον ΕΡΧΟΜΕΝΟ!

 Έλληνες: Όμαιμον, Ομότροπον, Ομόθρησκον, Ομόγλωσσον!

 Η σπουδαιότητα δεν είναι στο να είσαι σπουδαίος εσύ αλλά στο να δημιουργείς σπουδαίους!

*

 Για την μανούλα μου που αναθάλλει στον ουρανό! Έφυγε νικητής!

Κοριτσόπουλο η μαμά μου, η ωραία Ελένη, μπήκε στην ΕΠΟΝ, την Αντίσταση κατά των Γερμανών! Την συνέλαβαν και την έκλεισαν στις φυλακές της Αγιάς στα Χανιά! Λεπτομέρεια: το σπίτι μας ήταν δίπλα στο Γερμανικό Διοικητήριο! Τέτοια αφοβία! Όταν ήρθαν οι Γερμανοί άνοιξε εκείνη την πόρτα για να δώσει χρόνο στον αδελφό της να διαφύγει από πίσω! Ευτυχώς μιλούσε γερμανικά και υπερασπίστηκε η ίδια τον εαυτό της! Τα γερμανικά και η ομορφιά της την έσωσαν! Έχω κουρτίνες υφασμένες στον αργαλειό από την γιαγιά μου με τους γερμανούς αλεξιπτω-τιστές να πέφτουν και τους κρητικούς από κάτω με τα όπλα! Η Κρήτη πλήρωσε για μια ακόμη φορά βαρύ το τίμημα για την ελευθερία!

*

Δεν υπάρχει περίπτωση να τα βάλει κανείς με τον Θεό και να νικήσει!

Τα φίδια που ήταν κλεισμένα στον Άδη αμολήθηκαν! Οι ασπίδες έσπασαν! Τώρα ο κόσμος αντιμετωπίζει τον εαυτό του! Ο Κανένας 

*

Να πεις: "Είμαι ΖΩΣΑ ΖΩΗ νυν και αεί!

Να φύγουμε από τον «πολιτισμό» του Μάτριξ! Να περάσουμε στην κβαντική σκέψη, στην κβαντική αντίληψη, στην κβαντική συνείδηση!

 Ό,τι και να κάνεις, ο Θεός κάθεται όπου κάθεσαι! Μόνο η σκέψη σε απομακρύνει! Ο Κανένας

 Μέχρι να τηρήσεις αυτά που θέλεις να είσαι, δεν είσαι τίποτα!

*

Νίκος Θεοδωράκης! Πόσο πιο αξιοπρεπής, σοβαρός, κύριος να είναι!

Τα αδέλφια του αρνούνται το προφανές: τεστ DNA! Όλη η αγάπη του για τον πατέρα του το δημιούργημα του, Mikis Radio, το οποίο ο Μίκης αποκάλεσε το μεγαλύτερο δώρο της ζωής του! Εύγε για το ήθος του!

 Μέχρι τα δυο του χρόνια σε ίδρυμα, από ανήλικη μητέρα, και στα 35 του να μάθει ποιος είναι ο πατέρας του! Ταξίδεψε μέχρι τον Γαλατά την ημέρα της κηδείας του Μίκη και δεν του επέτρεψαν ούτε στο προαύλιο της εκκλησίας να μπει! Διάβασα το βιβλίο της Μαργαρίτας: ένας βαθειά πληγωμένος χαρισμα-τικός άνθρωπος... Πόσο δύσκολα είναι τα οικογενειακά θέματα... Πόση αγάπη, πόση υπέρβαση ζητούν! 

*

Οι ερωτήσεις σε μονώνουν από την παρουσία του Θεού!
Όσο λιγότερο παρακολουθούν την δράση του Θεού τόσο την απομακρύνουν! Mόνο ο ενθουσιασμός σε κρατά κοντά στον Θεό! Ο Κανένας

*

Ο Θεός είναι η συχνότητα της καρδιάς!

Ο αληθινός αριστερός είναι όπως ο αληθινός χριστιανός! Σπάνιος και πολύτιμος!

 Το εγώ μεγαλοπιάνεται! Είναι η φύση του τέτοια! Ενώ το θεϊκό Σημείο σε θέλει απλό! Άδειο!

 Τόση η αγάπη μας! Ας τους ακολουθεί σαν φυλαχτό...

 Κύριος του κόσμου και της Ιστορίας είναι ο Χριστός!

*

Είμαι ο Λαχειοπώλης τ΄ Ουρανού!

 Μοιράζω αριθμούς σε ξωτικά κι αγγέλους. Σπάταλη η απόφασή μου, μα ο κόσμος πάει για να χαθεί. Το λέω για να τ’ ακούν οι νέοι, και να σκορπίσουν τα λαχεία τους κι αυτοί, όπου μπορέσουν κι όπου βρουν. Να μην τ’ αφήσουν κέρδος στους πολλούς. Έτσι τουλάχιστον, θα κατακτήσουμε τη δυνατότητα να μας φοβούνται.

Τους φοβερίζει η άρνησή μας να δεχτούμε φάκελο, κατάταξη, τάξη κι αριθμό. Τους φοβερίζει η άρνησή μας να ενταχθούμε στις ομάδες αυτών που όταν κοιμούνται, τα χέρια τους είναι από μέσα ή απ΄ έξω από το πάπλωμα. Γιατί τα χέρια τα δικά μας την ώρα του ύπνου, ζωγραφίζουν ελεύθερα τους ανέμους, με χρώματα και με σχηματισμούς πτηνών, και μας τοποθετούν παντοτινά μες στους αιώνες, με την αθάνατη κι ερωτική μορφή του Λαχειοπώλη τ΄ Ουρανού.

 Ποτέ δεν πρόκειται να τελειώσει η ανθρώπινη περιπέτεια αλλά και η ανθρώπινη ευπιστία. Πάντα ο άνθρωπος θα πιστεύει πως τα όνειρά του θα δικαιωθούν. Αλλά και πάντα θα αγνοεί πως ο ίδιος καταστρέφει τα όνειρά του με το να ξυπνά κάθε πρωί. Κάθε πρωί κι όχι για πάντα, μια και μόνη φορά.

 Ο,τι έχω ιερό: Να περιφρονώ τις συνήθειες των πολλών, τη λογική του κράτους και την «ηθική» των συγγενών μου. Να αγαπώ με πάθος τους κυνηγημένους, τους ανορθόδοξους και τους αναθεωρητές.

 Όταν συνηθίζεις το τέρας, αρχίζεις να του μοιάζεις. Δυστυχώς συνηθίσαμε το πρόσωπο του τέρατος.

 Tα τραγούδια μου δεν τα έγραψα για να διασκεδάσετε. Τα έγραψα για να τ’ ακούσετε και για να κάνετε δικό σας ό,τι σας ταιριάζει ή ό,τι σας αρμόζει. T’ άλλα αφήστε τα για τους άλλους και ό,τι περισσεύει για μένα. Γιατί πρέπει να σας ομολογήσω πως τα τραγούδια μου τα ’γραψα για να συμπληρώσω τα κενά της προσωπικής μου ζωής. Γι αυτό και η ευαισθησία μου στον τρόπο που τα αποδέχεστε…

 Η μουσική χρειάζεται τρία πράγματα. Τέχνη, τεχνική και βιώματα. Χωρίς αυτά δε γίνεται να γράψεις μουσική.

 Τώρα που ζω με τον εαυτό μου βαθειά κι απόλυτα, θέλω να μάθω ο ίδιος ποιος υπήρξα, τι σκέφτηκα, πώς έζησα και τι είναι αυτό που συνθέτει την μελλοντική μου απουσία.

 Αδιαφορώ για την δόξα. Με φυλακίζει μες στα πλαίσια που καθορίζει εκείνη κι όχι εγώ.

Μάνος Χατζιδάκις

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: