ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Δεκ 2022

Υπερδυνάμεις 8, από Stelios Nikolaides, η Βίβλος των Ελληνικών τραγουδιών!

 Θα αναπτύξουμε μαζί δυνατότητες πέρα από το να πετάς ή να αλλάζεις χρόνους ή να μετακινείς αντικείμενα!

Υπερδυνάμεις μέσα από την γνώση που χρειαζόμαστε…

Βλέπουμε γύρω μας τα πράγματα μπερδεμένα, συναισθήματα σύμμεικτα, φτώχεια και βία! Η κοινωνία χρειάζεται κάτι περισσότερο! Ζητάει μία άλλη στάση από όλους μας! Ο κόσμος διαμορφώνεται από τον τρόπο που τον αντιλαμβανόμαστε!

Ας ακούσουμε για λίγο μουσική! Η μουσική είναι μονοπάτι που μας ταξιδεύει και μας πάει κάπου!

 

Απόψε θα ακούσουμε τραγούδια με έναν άλλο τρόπο!

«Δεν μου έχει μιλήσει ο Θεός!» ακούω να λένε. Σου έχει μιλήσει! Με ένα σύννεφο, με ένα ηλιοβασίλεμα, μέσα από τα μάτια αυτού που αγαπάς, μέσα από την σιωπή, ακόμα και μέσα από τα τραγούδια που αγαπάς!

 Ο Θεός είναι φλύαρος, σου μιλάει συνέχεια! Κάποιος που δεν νοιάζεται για τον Θεό δεν τον βλέπει πουθενά!

Ο Θεός μας μιλάει συνέχεια! Μέσα από τον αέρα που αναπνέουμε! Μέσα από το βλέμμα της μάνας…

Όταν το ζήσεις σχεδόν δεν το αντέχεις!

Και μέσα από τα τραγούδια μας μιλάει ο Θεός! Τα τραγούδια μπορεί να είναι και γράμματα δικά μας σε αυτόν!

Ο Θεός χρησιμοποιεί τον στιχουργό, τον συνθέτη, για να μας μιλήσει!

1) Το εγώ μας κυνήγησε τον Θεό! «Θα φύγω απόκληρος και πικραμένος…» Ξένος σε μας ο Θεός! Δεν ξέρετε τι ακούω στα τραγούδια!

 2) «Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ…» Κάτι θέλει να πει ο Θεός σε αυτή την χώρα…

Μου θυμίζει το «νυν εδοξάσθη ο Υιός του ανθρώπου!»

Κάτι μας λέει ο θεούλης για την χώρα που γεννηθήκαμε! Η Μυθολογία των τραγουδιών λοιπόν, τα δείχνει θεϊκά αλλιώτικα!

«Η πιο γλυκιά πατρίδα είναι η καρδιά…»

 3) «Να μου γελάς και να μην κλαις αστέρι μου

Θα σ’ έχω πάντα φυλαχτό στο χέρι μου

Θα’μαι κοντά σου θα’μαι δίπλα σου

Να μη φοβάσαι, κι αν πάλι κάτι σου σου συμβεί

Στην αγκαλιά μου θα’σαι.

Κοιμήσου απόψε εδώ

κι εγώ θα σε σκεπάζω μην κρυώσεις

Σαν όνειρο κρυφό θα μπω μες το μυαλό σου

να με νιώσεις

Μη με προδώσεις.

Να μου μιλάς και να μου λες αγάπη μου

Θα’μαι κοντά σου θα’μαι δίπλα σου

ότι κι αν γίνει

Μη μου λυπάσαι, σ’ αγαπώ

Θα πάρω την ευθύνη»

Μας μιλάει ο Θεός! Πόσο πιο ξεκάθαρα να μας το πει!

Μα για τον έρωτά του το έγραψε ο στιχουργός, θα πεις. Αλλά ο Θεός παίζει μέσα από το όργανο από του προσφέρεται!

«Θα μπω στο μυαλό σου να με νιώσεις

μη με προδώσεις…»

Ακόμα δεν το πιστεύεις ότι μας μιλάει ο Θεός;

Την συγκεκριμένη στιγμή! Και πάντα για το καλό!

«Να μου γελάς και να μην κλαις αστέρι μου…» Αυτό θέλει για μας ο Θεός! Να είμαστε μαζί του! Ένα με αυτόν!

Μας μιλάει με κάθε τρόπο! Μέσα από ένα λουλούδι… Εμένα μου μιλάει μέσα από τα τραγούδια! Αλλά και εμείς μιλάμε στον Θεό μέσα από τραγούδια!

 4) «Άλλαξαν τα πράγματα

όλα είναι αλλιώς…

έπαψα να σε θυμάμαι

πέρασε καιρός…

Διάλεξες τον δρόμο σου…»

«Δεν σε ένοιαζε τι πέρναγα…

…στις στεναχώριες μου δεν ήσουνα εκεί…»

Ένα γραμματάκι του στέλνουμε!

Ο Θεός απαντάει στα παράπονα μας! Μιλάμε μαζί του!

 5) «Πώς θες να αρχίσω,

τι να προσπαθήσω για μένα να πω.

Κύματα χίλια σε ένα εαυτό

μέσα στην δίνη ψάχνω γαλήνη κι αγάπη να βρω.

Κράτα με εσύ ασφαλή

σε ένα κόσμο σκληρό.

Πες μου εσύ σ’ αγαπώ, τον ανίκητο να υποκρίνομαι

και το ιδανικό για σένα να γίνομαι.

Εγώ γεννήθηκα στα κύματα

όλη η ζωή μου συναισθήματα

να με ημερεύσεις μες τα χέρια σου

μέσα στα καλοκαίρια σου.

Εγώ γεννήθηκα άγρια θάλασσα

κι όμως στο χάος μου σε διάλεξα

να με ημερεύσεις την αγάπη σου

τριαντάφυλλο και αγκάθι σου

να ‘μαι εγώ».

«Μέσα στη δίνη ψάχνω γαλήνη

και αγάπη να βρω

κράτα με εσύ ασφαλή

σ’ έναν κόσμο σκληρό!»

«Μ’ ένα δικό σου φιλί κάθε φόβο βαθιά μου να άλλαζα

να μην έχω ψυχή σαν άγρια θάλασσα...»

Του ζητάμε! Αυτό το γράμμα του στείλαμε!

Τι μας απαντά;

 6) «Δεν βάζεις μυαλό και πρέπει εγώ

με σκέψεις καθαρές να το γεμίσω…»

Ακούς τι λέει; «Δεν βάζεις μυαλό!» Δεν αλλάζεις! Δεν έρχεσαι κοντά μου!

Ο Θεός μας μιλάει συνέχεια! «Λυπάμαι πολύ που αυτό το γυαλί αξίζει πλέον σπάσιμο και μόνο…»

Ποιο γυαλί; Μιλάει για κανέναν πόλεμο;

 7) Ποιος μιλάει εδώ; Εμείς ή ο Θεός;

«Σκέφτηκα που λες να κάνω

στη ζωή μου απογραφή

για να δω τι μου’ χει μείνει

και τι κράτησες εσύ!»

Ο Θεός μιλάει! Εγώ δεν ακούω την ερωτική πλευρά των τραγουδιών! Γιατί έκανε κάποιον να γράψει για τον έρωτα του;

Αυτό είναι οι Υπερδυνάμεις!

Η Βίβλος των Ελληνικών τραγουδιών!

Ο Θεός χρησιμοποιεί τους στιχουργούς, τους συγγραφείς κ.α

Του στέλνεις γράμμα εσύ ή ο Θεός σου μιλάει;

 8 ) «Σαν τον μετανάστη στη δική σου γη

μέρα νύχτα λύνεις, δένεις την πληγή!»

«Και όλα γύρω ξένα, κι όλα πετρωμένα

και δεν ξημερώνει να’ ρθει χαραυγή!»

Είμαστε μακριά του! Δεν μιλάει για τους μετανάστες ούτε για τους έρωτες σας!

Μαθαίνουμε τώρα να κοιτάμε διαφορετικά τα τραγούδια!

Ο καθένας βλέπει και ακούει ό,τι θέλει! Εσύ μπορεί να θέλεις να ζεις χωρίς Θεό!

 9) Δεν ζεις γονατιστός! Είσαι Έλληνας!

«Μα εγώ δεν ζω γονατιστός είμαι της γερακίνας γιος!»

Η γερακίνα είναι η Ελλάδα μας!

Εσωτερική συνομιλία της ψυχής με τον Θεό το τραγούδι! Οι στίχοι, η προσευχή μας!

 10) «Φεγγάρι μάγια μου’ κανες και περπατώ στα ξένα

είναι το σπίτι ορφανό, αβάσταχτο το δειλινό

και τα βουνά κλαμένα

Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί

να πάει στη μάνα υπομονή!»

Φεγγάρι, βουνά κλαμένα, ερημιά… Και παράκληση για φώτιση: ένα πουλί!

Είναι η προσευχή μας! Πιο ξεκάθαρη προσευχή δεν γίνεται! Προς τον Θεό, την ψυχή μας, μία ανώτερη κατάσταση του νου μας!

Έτσι ακριβώς: Στείλε ουρανέ μου ένα πουλί!

 11) «Η αγάπη θέλει δύο!» Για να τους κάνει ένα!

«Νταλκάς βαρύς με βάρεσε

ένα κορίτσι μου άρεσε

πώς να το ομολογήσω

Το ντέρτι μου ξεχείλισε

μ’ είδε και δεν μου μίλησε…»

 12) «Συγγνώμη που σ’ αγάπησα πολύ

δεν ξέρω να αγαπώ όμως πιο λίγο!» σου λέει ο Θεός…

13) Το δικό μας γράμμα:

«Σαν απόκληρος γυρίζω στην κακούργα ξενιτιά περιπλανώμενος, δυστυχισμένος, μακριά απ’ της μάνας μου την αγκαλιά…»

 14) Απάντηση (φλύαρος ο Θεός!)

«Να’ χα χίλια μάτια τα μάτια σου να βλέπω

και χείλια εκατό να σε γλυκοφιλώ

και να μη σε χορταίνω!

Να’ χα εκατό καρδιές να σ’ αγαπώ εκατό φορές…»

Αλλά και εμείς το λέμε σε Εκείνον!

 15) «Πού πας χωρίς αγάπη παιδί μου;»

«Πού θα βρεις άκρη να σταθείς

και πού φωτιά να ζεσταθείς

ποιος θα σου πλύνει την πληγή

καρδιά μου;

Ποια πόρτα θα βρεις ανοιχτή…

Πού πας χωρίς αγάπη

στη νύχτα στη βροχή

το δρόμο θα τον χάσεις

καρδιά μου μοναχή…»

Πιο καθαρά δεν γίνεται να το πει! Σε μένα μιλάει! Ακούω και εμένα μέσα σε αυτά τα τραγούδια…

 16) Έχει κάνει και μία Καινή Διαθήκη!

«Δεν ξέρω πόσο σ’ αγαπώ

μέτρο δεν έχει η αγάπη

είναι από τον ήλιο πιο ψηλά

και δεν την φτάνει μάτι

Ήταν μία σπίθα στην αρχή

και μιας βροχής ψιχάλα

κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά

και πέλαγος η στάλα…»

Δεν το πιστεύεις ότι σου το λέει αυτό ο Θεός; Μόνο μία γυναίκα μιλάει ή ένας άντρας; Και από πού ξεκινάει η αγάπη αυτή;

«Είμαστε δυο σταλαγματιές από την ίδια βρύση!»

«Εγώ και ο πατήρ εν εσμέν» ακούω εγώ! Εσύ, άκου ό,τι θες!

 17) Και τώρα άκου! Ο άγγελος σου λέει:

«Γύφτισσα τον εβύζαξε γι’ αυτό έχει φτερά

έρωτας τον επείραξε γι’ αυτό όλο γελά…»

Για τον Έλληνα μιλάει! Για την Ελλάδα που αγάπησε ο Θεός, ο Χριστός, εσύ! Την χώρα σου!

«Η μοίρα τον εδίδαξε σε ελεύθερη αγκαλιά!»

Σας τα είπα όλα σήμερα!

Σας αγαπώ!

Σας αποχαιρετώ με ένα τραγούδι:

 18) «Βγήκανε τ’ άστρα και οι κοπέλες με τα άσπρα κατεβαίνουν στην κάτω γειτονιά…»

Να ακούτε με πολλά αυτιά!

«Στου παράδεισου τα μπουζούκια θα με πας

και όταν χορέψουμε και πάψει ο σαματάς

επτά τραγούδια θα σου πω

για να διαλέξεις το σκοπό

που θα μου πεις για να σου πω το σ’ αγαπώ»

19) Και ένα τελευταίο

«Μίλησέ μου, μίλησε μου,

δεν σε φίλησα ποτέ μου.

μίλησέ μου, μίλησε μου,

μόνο στ’ όνειρό μου σε φιλώ!»

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: