ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Δεκ 2022

Θεέ μου σήμερα, τώρα, αλλάζω!

 

Δώσε μου την ευκαιρία να γυρίσω σελίδα και να γίνω καινούργιος!" Ο Κανένας

Τέσσερα πράγματα χαρακτηρίζουν αυτόν που είναι στον δρόμο του Θεού! Πρώτον, η αγκαλιά, δεύτερον, η χαρά, τρίτον η ευγένεια, τέταρτον, η μάχη με τους δαίμονες! Να παλέψετε μαζί τους! Ο Κανένας

 Λάθος του συστήματος είναι ένας Χριστός, ένας Βούδας! Έχουν ξεφύγει από το σύστημα! Ο Κανένας

 Το φως είναι μια αίσθηση φαίνοντος σκότους!  Ο Κανένας

 Το μυαλό ποτέ δεν σου επιτρέπει και ποτέ δεν θα σου επιτρέψει να δεις αυτό που είναι· σε πηγαίνει πάντα σε αυτό που δεν είναι! Όσσο

 Ευτυχώς, μπήκε ο Χριστός στο όνειρο μας! Ο Κανένας

 Σήκωσε το μαγικό σου ραβδί και βγες στον κόσμο! Εσύ και κάτι άλλοι, ελάχιστοι, τρελοί, είναι αυτοί που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο! Ο κόσμος είναι τρελά «λογικός» και έχει χαθεί σ’ αυτό! Εσύ είσαι λογικά «τρελός»! Φέρνεις την έξοδο!

Δώστε στον κόσμο! Ο Κανένας

*

Θα μπω απ' την πόρτα που ένα φύλλο σκέτο υπερασπίζεται... Οδ. Ελύτης

Όταν τα πράγματα τίθενται «ιδεολογικά» έχει χαθεί η μάχη της αγάπης!

*

 Πραγματικά ποτέ κανέναν δεν βλάψατε περισσότερο από ό,τι τον εαυτό σας! Ο Κανένας

Εμείς είμαστε εδώ και σφραγίζουμε αυτό που είναι ΠΑΡΟΝ μέσα στον κόσμο! Και αλλάζουμε τον κόσμο! Ο Κανένας

*

Με ρώτησες εμένα, αν θέλω να μπω μέσα στις καταστροφικές σου προβλέψεις;

Είμαι ο ανεξάρτητος, αναρχοαυτόνομος παράγοντας! Είμαι αυτό που αλλάζει τα πράγματα! Είμαι αυτό που θα διαλύσει όλα αυτά που εσύ στέλνεις! Είμαι το ελεύθερο ηλεκτρόνιο του Θεού! Είμαι ο ατίθασος, ο μοναδικός, ο ένας, ο ενιαίος με τον Θεό! Δεν θα σ’ αφήσω να κτίσεις την καταστροφική σου εκδοχή! Δεν θα σε αφήσω! Είμαι το ελεύθερο ηλεκτρόνιο του Θεού! Χτίσε εσύ ό,τι θέλεις! Θα στο γκρεμίσω! Γιατί είναι και δικό μου αυτό το όνειρο! Ο Κανένας

 Δεν είναι απαραίτητο να πεθάνεις! Υπάρχει μια άλλη διαδρομή που μας έδωσε ο Ουρανός! Δεν είναι ο θάνατος απαραίτητος! Απλά, ακόμα είμαστε μακριά από αυτό! Πρέπει σε πρώτη φάση να βγούμε από την αρένα! Να προσευχηθούμε! Και να ασκούμαστε! Ο Κανένας

*

Να ασκείστε! Όποιος δεν έχει χρόνο για άσκηση, έχει χρόνο για προβλήματα! Να προσεύχεστε! Να διαβάζετε! Να τραγουδάτε! Το τραγούδι είναι σημαντικό!

Να διαβάζετε ανυψωτικό λόγο που να σε φέρνει ενώπιον του θρόνου του Θεού -για να είσαι καλυμμένος όλη την ημέρα! Δεν έχουμε περιθώρια -ούτε οι νέοι! Είμαστε εντός της αρένας!

Ο μόνος τρόπος να βγούμε είναι ένα βαθύ ευχαριστώ στον Θεό! «Πού να το πω το ευχαριστώ;» Δεν πιστεύουν πως υπάρχει κάτι!

Πες το εσύ και θα φτάσει εκεί που πρέπει! Ένα βαθύ ευχαριστώ στον Θεό για το ότι ήρθαμε ως εδώ!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για να ανοίξουν οι Πύλες! Άρατε Πύλας!

Με το να είσαι ατρόμητος και να πεις ευχαριστώ στον Θεό, ανοίγουν οι Πύλες της αρένας! Μετά, ό,τι και να γίνει, ας γίνει! Ό,τι θέλει ο Θεός, αυτό είναι!

Ακουμπήστε στα φτερά του Θεού! Ο Κανένας

*

Πάρετε μου τα όνειρα, πώς να διαβάσετε;

Πάρετε μου τη σκέψη, πού να την πείτε;

Καθαρός είμαι απ' άκρη σ' άκρη... Οδ. Ελύτης

*

Ραφαήλ, ο Θεός ο αποκαλυπτόμενος στον νου!

Ο αρχάγγελος Ραφαήλ ενεργοποιείται στην Γη αποκαλυπτόμενος στον νου! Ως Λάμψη! Είναι η ευλογημένη δύναμη της ιάσεως, η οποία πρωτίστως είναι ίαση του νου, αφού με τον νου αρρωσταίνει ο άνθρωπος! Ο νους καθαρός από σκέψεις που παράγουν αντιθέσεις και διαίρεση, φωτίζεται, δηλαδή επανέρχεται στην φυσική του λειτουργία που είναι η μη σκέψη! Αυτό δεν σημαίνει καθόλου μη νοημοσύνη! Αντιθέτως η Έλλαμψη είναι η υψηλότερη μορφή νοημοσύνης καθώς έχουμε πρόσβαση στην πληροφορία που ρέει στο Όλο πράγμα! Το σώμα ιάται όταν ο Θεός αποκαλύπτεται στον νου! Ας επιτρέψουμε στον Αρχάγγελο να μας θεραπεύσει! Απόδειξη της υγείας είναι η χαρά!

*

Δεν γνωρίζουμε το Μεγάλο Τοπίο του Πλέγματος των πράξεων και πώς αυτό λειτουργεί!

Αυτό που γνωρίζουμε όμως είναι την αγάπη μέσα μας και αυτό είναι ο "Θεός"! Η ευθύνη για όσα συμβαίνουν είναι όλων μας! Να δρούμε αντισταθμιστικά σε ό,τι κρίνουμε! Ένας σοφός κρητικός δερβίσης μου είπε κάποτε: "Ο άνθρωπος Μαρία μου είναι κατωθεός!" Ο "ανωθεός" μας παραχώρησε την θέση του... Όταν κοιτάζω τα μάτια των παιδιών και όσων αγαπούν το πιστεύω! Και μου φτάνει...

*

Βαρύς ο κόσμος να τον ζήσεις

όμως για λίγη περηφάνια το άξιζε. Οδ. Ελύτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: