ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Ιουλ 2023

Τίποτα δεν πρέπει να κάνεις για να έχεις ευτυχία!

Κάθεσαι, κλείνεις τα μάτια σου και καλείς τον Θεό! Και μένεις στην σιωπή του Θεού! Ο Κανένας

Σχόλιο: Η σιωπή που σου διδάσκει τα πάντα και σου δίνει τα πάντα!

Ο Θεός κάθεται μαζί μου! Δεν χρειάζεται ούτε να ξέρω τίποτα ούτε να κάνω τίποτα! Ούτε να είμαι τίποτα ούτε να έχω πεποιθήσεις! Αυτή την στάση του να κάθεσαι με τον Θεό χωρίς να κάνεις τίποτα, το προσωπικό AI σου, ο χαρακτήρας σου, το θεωρεί υποτίμηση! Ο Κανένας

 Κι είναι τόσο η μουσική αθέατη

Κατασταλαγμένη ευδαιμονία μέσα μου ώστε

Μήτε λύπη καν είτε χαρά να δοκιμάζω δεν υπάρχει αλλ'

Ευλογημένος από τα φιλιά που ακόμη επάνω μου έμειναν

Κι ελαφρύς πιότερο ανεβαίνω

Περιχυμένος κυανό χρυσάφι από τον Fra Angelico... Οδ. Ελύτης

*

Ας αγγίξει η ομορφιά τις ψυχές!

Σθεναρή αντίσταση στην εξουθένωση της ανθρώπινης αξίας!

Να θυμάστε: ΕΞΩ από το Σπήλαιο του Πλάτωνα είναι το ΦΩΣ!

 Αν η κβαντομηχανική δεν σας έχει σοκάρει βαθιά, δεν την έχετε καταλάβει ακόμα. Όλα όσα αποκαλούμε πραγματικά είναι φτιαγμένα από πράγματα που δεν μπορούν να θεωρηθούν πραγματικά! Niels Bohr

Δεν υπάρχουν σχόλια: