ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Ιουλ 2023

«Είμαι οικοδεσπότης σου Θεέ μου!»

Το «ευτυχισμένο όνειρο», όπως λέει το Βιβλίο των Θαυμάτων. Όλα είναι στην θέση τους! Μην παρεμβαίνεις στο σχέδιο του Θεού! Μείνε με τον Θεό! Εκεί παίζεται όλο!

 Το μυαλό δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια διεργασία σκέψης η οποία είναι η εμπειρία της ερμηνείας του για όλα! Stelios Nikolaides

*

 Τόπος άγιος η Ελλάδα!

Άγιες ψυχές στο συλλογικό ασυνείδητο της Ελλάδας παίζουν τον ρόλο τους! Ο Κανένας

 Γύρω από την ψυχή παλεύει το αγγελικό φως να πείσει την ψυχή να μην λερώνεται έτσι! Ο Κανένας

*

Η μόνη απάντηση στην ασθένεια είναι η θεραπεία!

Η μόνη απάντηση στην ψευδαίσθηση είναι η αλήθεια! Μαθήματα Θαυμάτων

 Να πεις: "Είμαι Ον αθάνατο που ευλογεί τον άνθρωπο-Εαυτό στους αιώνες!"

*

9.6.1996, Συνάντηση με έναν άγγελο... Η έρημος έγινε Ερμής! Και η ιστορία Σατόρι!

Ο Θεός σου προσφέρει το μεγαλύτερο Δώρο: τον Εαυτό του!

 Ολόκληρη η Δημιουργία είναι θεϊκή Αυτοέκφραση!

 Ο Θεός τραγουδάει ένα τραγούδι! Και το τραγούδι αυτό είναι ο άνθρωπος! Γιατί τραγουδά; Για την χαρά και μόνο! Έμετ Φοξ

 Προσβολή του Αγίου Πνεύματος είναι να απομονώνεις τον εαυτό σου από τον Θεό!

 Κανείς δεν μπορεί να σου κλείσει τον Δρόμο! Είναι ανοιχτός από τον Θεό!

*

Είμαι fan του καινούργιου! Που εμπεριέχει την Ιερή ιστορία αναστημένη στην αγάπη μας!

Έχω θυμώσει με το τόσο ψέμα στην ελληνική κοινωνία! Μα να θυμάστε: όποιος αξίζει κάτι καλύτερο το βρίσκει!

 Ο λωτός που ανοίγει είναι η ψυχή! Όταν κλείνει είναι ο χαρακτήρας! Ο Κανένας

*

Ο άνθρωπος σε κάθε απόφαση ή στιγμή της ζωής του βρίσκεται σε ένα δίλημμα: «Θέλετε να νικήσετε εσείς ή ο εγωισμός σας;»

Γύρω μας, κυκλοφορούν συνειδήσεις γαλουχημένες σε μια κοινωνία ανταγωνισμού, με κυρίαρχο αφήγημα να δικαιωθεί ο εγωισμός! Βλέπεις, λοιπόν, συχνά νικημένες ζωές και δικαιωμένους εγωισμούς! Δ. Αποστολάκης, Χαίνης

 Η κοινωνία είναι δική μας προβολή! Του μέσου όρου! Ο Κανένας

 Είμαι ο κατεργάρης, αυτό είναι ο καλλιτέχνης! Για να αυτοοργανωθεί το χάος, χρειάζεται πάντα έναν κατεργάρη! Δ.Αποστολάκης, Χαίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: