ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

3 Ιουλ 2023

Εμείς γράφουμε την όμορφη ιστορία μας στον Ουρανό για να γίνεται χρυσή βροχή στην Γη!

 Δεν είμαι μέρος ενός κόσμου χωρίς Χριστό!

 To Matrix είναι άλλη συχνότητα "συνείδησης".

Δεν είναι τόπος από τον οποίο να βγεις! ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ! Φύγε από την θανατηφόρα γοητεία του Matrix! Πώς; Να είσαι στο Χριστοφόρο κέντρο σου!

 Κρατείστε τις πνευματικές σας κεραίες ενεργές για να λαμβάνετε τα αληθινά σήματα! Ζώσας ζωής!

 Είσαι ΕΣΥ και το Ταξίδι σου! Κάνε το υπέροχο! Εδώ, αλλού, παντού!

*

Sorry for the inconvenience! We are trying to change the world!

Σπάνια ακούς λόγο πέρα από την προσωπική ψυχοθεραπεία του καθενός! Απλά άρωμα ζωής!

 Παράδεισος όταν συναντάς μια ανθισμένη στην αγάπη ψυχή! Σας ευχαριστώ! Σας αγαπώ!

Φυλακισμένη σε επαναλαμβανόμενα μοτίβα η ανθρωπότητα χειραγωγείται αγρίως με τον φόβο! Απλά να παρατηρείς!

*

Αν δεν αναπνέεις Θεό με συνείδηση, με αίσθηση ότι υπάρχει, δεν ζωογονείσαι!

Ο Θεός σε συντηρεί! Το οξυγόνο είναι o «μη νους»! Ο Κανένας

Να είστε ευγενείς! Να είστε παιδιά! Να είστε άνθρωποι του φωτός! Να προσεύχεστε! Αν δεν μπορέσετε αυτά θα έχετε χρόνο για άλλα! Μπορείτε όμως μωρέ να είστε καλά παιδιά; Μπορείτε να βάλετε χαρά μέσα στην καθημερινότητα σας; Μπορείτε να είστε ευγενείς με τους άλλους; Να παίζετε; Ε, να πίνετε και λίγο πικρό τον καφέ σας! Αλλά όχι φαρμάκι! Να έχετε και τα ελαττώματα σας! Λίγο, σαν εξάτμιση! Μέχρι να μάθουμε να είμαστε αβροί κατά φύση και χάρη! Να δοθεί χάρη! Μέχρι τότε «λίγο»! Ο Κανένας

Δεν καταλαβαίνουν ότι έχουν κύρος μόνο επειδή είναι παιδιά του Θεού! Αναζητούν κύρος στα εφήμερα! Μα το κύρος το έχεις με το που γεννιέσαι! Το μωρό που γεννιέται έχει κύρος!

Ο Κανένας

*

 Κινήσου δυναμικά προς το όνειρο σου! Μόνο τότε ζεις! Μην παραιτείσαι! Ποτέ!

Αυτοί που κλέβουν την ενέργεια των άλλων δεν έχουν οι ίδιοι επαφή με την Πηγή! Τραγικό!

 Σκέφτομαι 99 φορές και δεν βρίσκω τίποτα. Σταματώ να σκέφτομαι, κολυμπάω στη σιωπή και η αλήθεια έρχεται σε μένα! Άλμπερτ Αϊνστάιν

*

Ο πατερούλης μου με την μαμά μου στον ουρανό από χρόνια!

Ο ήρωας Ηρακλής και η ωραία Ελένη! Ένας χαρακτηριστικός Υδροχόος, αλτρουιστής, ονειροπόλος, ανιδιοτελής! Γεμάτος συναίσθημα και συμπόνια! Σ' ευχαριστώ μπαμπά μου! Για το αθώο σου γέλιο! Για τα πουλιά που αγόραζες για να τα ελευθερώνεις στο βουνό! Για τις άπειρες πράξεις προσφοράς σου στους άλλους! Κάποτε στην Κω όπου ήσουν αερολιμενάρχης, χρόνια μετά μπήκα σε ένα ταξί και όταν κατάλαβε ο ταξιτζής πως ήμουν κόρη σου μου είπε: "Έχω την φωτογραφία του στο εικονοστάσι με τους αγίους! Για τα καλά που μας έκανε!" Σ' ευχαριστώ και σ΄αγαπώ μπαμπά μου!

*

Η μεγαλύτερη μαγεία είναι η Πρόθεση! Ας είναι μόνο πρόθεση ΦΩΤΟΣ! ΖΩΗΣ!

Καθένας το ψέμα του το βαφτίζει αλλιώς! Αυτός που θέλει την αλήθεια θα την βρει!

 Ανθρωποκτόνος η παγκόσμια διακυβέρνηση! Ο Κανένας

*

Ο Bodhidharma γελούσε για επτά ημέρες όταν φωτίστηκε  ασταμάτητα!

Οι φίλοι του ανησύχησαν πολύ, νόμιζαν ότι είχε τρελαθεί.

Τον ρώτησαν, Τι συμβαίνει; Γιατί γελάς;

Είπε, Γελάω γιατί τώρα βλέπω όλη τη γελοιότητα της αναζήτησής μου.

Έψαχνα για ζωές μαζί για την αλήθεια, και ήταν πάντα μέσα μου. Αυτό που έψαχνα ήταν στον ίδιο τον Αναζητητή.

Έψαχνα παντού και ήταν μέσα μου.

Έτρεχα προς τα εδώ και εκεί, και δεν υπήρχε λόγος να τρέξω πουθενά.

Θα μπορούσα να ηρεμήσω και ήταν δικό μου.

Ήταν πάντα δικό μου.

Από την αρχή, ήταν μέσα μου.

Είναι το πιο ενδόμυχο Είναι μου, το ίδιο μου το Είναι.

Ο αναζητητής είναι ο περιζήτητος - γι' αυτό γελάω.

Δεν μπορώ να πιστέψω πώς μπόρεσα να παραμείνω σε τέτοια εξαπάτηση για τόσο καιρό, πώς κατάφερα να είμαι τόσο ανόητος.

Και γελάω επίσης γιατί βλέπω γύρω μου εκατομμύρια ανθρώπους να ψάχνουν με τον ίδιο τρόπο - ψάχνουν για ευδαιμονία, για τον Θεό, για την αλήθεια, για νιρβάνα - και όλα αυτά που ψάχνουν και αναζητούν μπορούν να τα βρουν μέσα τους.

Δεν χρειάζεται να πας πουθενά.

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.

Απλά κλείσε τα μάτια σου και κοίτα μέσα σου, και η βασιλεία του Θεού είναι δική σου.

Επομένως, δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω! Osho


Δεν υπάρχουν σχόλια: