ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

25 Μαρ 2014

Ζούμε ανάμεσά σας! Σηκωθείτε από καναπέδες, καρέκλες, κρεβάτια κ.λπ.!!!

Το ελληνικό φως θες δεν θες σου φωνάζει ΖΗΣΕ!
Τα ωραία είναι για τους ωραίους! Η σιωπηλή δικαιοσύνη…

Τα σοβαρά είναι για τους σοβαρούς! Σε κάθε άλλη περίπτωση απλώς γελούν!

Όταν η ψυχή μπαίνει μπροστά
Η νίκη δεν υπόκειται στους αριθμούς, δεν είναι ζήτημα ποσοτικό. Οι Έλληνες νίκησαν δυο αυτοκρατορίες, την περσική και την οθωμανική, όντες ελάχιστοι αριθμητικά μπροστά τους!
Και ταπείνωσαν με την αντίστασή τους ηθικά την Γερμανία κατά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο αλλά και την προσκυνημένη Ευρώπη!

Το Χόλυγουντ αγαπά τους Έλληνες!
Πίσω από το «περιτύλιγμα» που χρειάζεται το Χόλυγουντ για να πουλήσει -απαραιτήτως βία, σεξ, επίδειξη τεχνολογίας, εκλαΐκευση των μύθων κ.λπ.- οι χολυγουντιανές παραγωγές με θέμα την αρχαία Ελλάδα και τους μύθους της κρατούν τον βασικό πυρήνα ο οποίος είναι πάντοτε υπέρ των Ελλήνων! Η  προσέγγιση είναι εξαιρετικά φιλελληνική! Οι Έλληνες είναι υπερήρωες, φυλή των αθανάτων! «Μόνο οι θεοί μπορούν να νικήσουν τους Έλληνες!» Οι Έλληνες εμφανίζονται ηθικά και πνευματικά ανώτερο είδος!

Παρατήρηση χωρίς κρίση
«Aληθινός διαλογισμός είναι η προσπάθεια να ελευθερώσει κανείς τον εαυτό του από την διαμόρφωσή του, να ξεπεράσει το παρελθόν του, να βγει έξω από το τέλμα της σκέψης χωρίς την βοήθεια της σκέψης που είναι το παρελθόν, το γνωστό, το γνώριμο, έτσι ώστε να ανακαλύψει το άγνωστο, το άναρχο, το άχρονο, το αιώνιο!

Η επίγνωση και όχι η σκέψη είναι το κλειδί της αφύπνισης! Είμαστε το αποτέλεσμα του παρελθόντος! 

Παρατήρηση χωρίς κρίση: σαν να παρακολουθούμε μια κινηματογραφική ταινία, στην οποία πρωταγωνιστής είναι ο ίδιος μας ο εαυτός!

Προσευχή είναι η δυνατότητα κάθε ζωντανού οργανισμού να ζει αυθόρμητα και ολοκληρωτικά την κάθε στιγμή του!

 Προσευχή είναι η σιωπηλή παρουσία του ατόμου μέσα στην δυνατότητα της αγάπης που επεκτείνει τον εαυτό της αρμονικά σε όλα όσα περιέχει!» 

Το δικό μου «σ’ αγαπώ»
Κάνω αυτό για το οποίο γεννήθηκα! Χαρίζω λέξεις! Σε όποιον τύχει! Είναι το δικό μου «σ’ αγαπώ» στον άνθρωπο!

Αυτό είσαι! Τα φτερά σου! 

Έχεις την ευθύνη της ευτυχίας σου!

To whom it may concern
Ο μεγάλος έρωτας σε πάει στον Θεό, ο μικρός στον διάολο και οι ενδιάμεσοι στο πουθενά!

Ό,τι κρύβεις, φαίνεται! 

Ό,τι φοράς πάνω σου δείχνει τι σου λείπει! 

Ο άνθρωπος είναι η φωνή του και τα μάτια του, το βλέμμα του! Η φωνή είναι η υψηλότερη μορφή θεουργίας!

Να γίνεις το τραγούδι της ζωής σου και να χαθείς μέσα σ' αυτό
Είσαι κάτι μεγαλύτερο από τους φόβους σου!

Οι στιγμές που γελάς είναι οι στιγμές της ελευθερίας σου!

Κάθε ανάσα προσευχή! Όλα είναι πλήρη! Το εγώ κοιτάζει μια άβυσσο που το ίδιο δημιουργεί! Δεν χωρίστηκε ποτέ τίποτα! 

Ό,τι προσδιορίζεται ως εγώ πεθαίνει!

Think without thinker! 
Το εγώ χωρίς το είμαι είναι η πτώση! Ένας κόσμος χωρίς θαύματα! Χωρίς το θαύμα της αγάπης!

Νους και εγώ ίσον χρόνος!

Ο φόβος του κενού είναι απουσία αγάπης! 

Το εγώ ζητά ταυτότητα! Το είμαι απλώς γνωρίζει! 

Να φλέγεσαι, να λάμπεις και να δίνεις ΦΩΣ! 
Ο έρωτας είναι Φως! Φως στο Φως! 

Κάθε ανάσα προσευχή! Όλα είναι πλήρη! Το εγώ κοιτάζει μια άβυσσο που το ίδιο δημιουργεί! Δεν χωρίστηκε ποτέ τίποτα!

Δεν χρειάζεται προσπάθεια, δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι γιατί δεν έγινε ποτέ τίποτα!

Δεν μπορώ να σε διδάξω αν δεν μ' αγαπάς!
Επίγνωση σημαίνει να γνωρίζεις ότι απλώς παίζεις ρόλους σε ένα θεατρικό δρώμενο! 
Δάσκαλος είναι αυτός που έχει για να δώσει! 

Έρωτας το Ταξίδι! Έρωτας η Επιστροφή!

Ό,τι κι αν γίνεται να ευλογείς σταθερά τον κόσμο!

Και ο νους μέρος του θεατρικού δρώμενου της Γης είναι!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: