ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

1 Μαΐ 2017

Καλή Πρωτομαγιά! Με φως και αγάπη σε όλες τις ψυχές!

Κλωνάρια λέξεων αδημονούν για Μάιο!
Οδ. Ελύτης
*
Τι σημαίνει φιδίσια σκέψη;  Ότι σέρνεται! Τι σημαίνει σέρνομαι; Ότι δεν έχω ενέργεια!
Συνήθως θιγόμαστε ή από αυτούς που αγαπάμε, ή από αυτούς που μας ξέρουν καλά ή από αυτούς που θέλουμε να τους αποδείξουμε ότι είμαστε κάτι άλλο και εκείνοι βλέπουν κάτι άλλο! Αν δεν σε πιάνει τίποτα και ο νους σου μένει καθαρός σαν τον ήλιο, αν είσαι αστραφτερός και ήρεμος ό,τι κι αν σου πουν, τότε είσαι μια χαρά! Όταν το σπαθί μου δεν μπορεί να σε κόψει! Αν, έστω και σε ελάχιστο βαθμό, πεις ότι σε πόνεσε αυτό που είπα ή σε ενόχλησε αυτό που έκανα ή σε πλήγωσε επειδή στο είπα εγώ κ.λπ., δεν είσαι ελεύθερος! Δεν έχεις θεϊκή σκέψη! Βρίσε με, περιφρόνησε με, μη με ξανακάνεις παρέα! Θα βγω και θα είμαι με τον ήλιο και θα είμαι πλήρης! Δεν θα σκεφτώ τίποτα! Αυτή είναι η θεϊκή σκέψη!

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της φιδίσιας σκέψης; 
Πρώτον, η αυτοκαταρράκωση! Ακολουθούν η κατάκριση, ο εθισμός, η ενεργειακή αδυναμία, η επαναληπτικότητα, η ανοησία, οι καλόκακοι συνδυασμοί ενάντια στον εαυτό και τους άλλους, και τα πάσης φύσεως «κολλήματα!» Όλα αυτά καταδεικνύουν άρρωστη σκέψη! Μελίγκρα. Αν πλησιάσει ένα φυτό κάποιο που έχει μελίγκρα, κολλάει κι αυτό! Είναι μεταδοτική! Η σκέψη έχει όλα τα νοσήματα!
*
 «Είμαστε ελεύθεροι! Δούλεψαν οι ασκήσεις!» Απόδειξε το! Θα σου επιτεθώ για να δω πόσο ελεύθερος είσαι! Κάνε κι εσύ την επίθεση σου! Δεν πιάνει όμως σε μένα! Αν δεν επιτεθείς στον άλλον δεν ξέρεις αν είναι ελεύθερος! Μπορεί εκείνος να νομίζει ότι είναι, αλλά δεν είναι! Αν είσαι αέρας, είσαι ελεύθερος!
Στο τέλος γελάς!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: