ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

30 Δεκ 2017

Δεν νιώθω ποτέ μόνος μου

Δεν νιώθω ποτέ μόνος μου, ακόμα κι όταν δεν βρίσκεται κανένας κοντά μου, γιατί με τον εαυτό μου κάνω υπέροχη συντροφιά! Έχω εμένα!
Τώρα πια όταν δεν με αποδέχονται λέω, δεν πειράζει! Γιατί έχω εμένα!
Όταν προσπαθούν να με χειραγωγήσουν, το μόνο που καταφέρνουν είναι να με κάνουν να χαμογελάω με κατανόηση! Έχω εμένα!
Όταν με κατηγορούν ότι έχω άδικο, δεν προσπαθώ ν’ αποδείξω το δίκιο μου, γιατί δεν μ’ ενδιαφέρει πια να έχω δίκιο! Εκείνο που μ’ ενδιαφέρει είναι να είμαι αληθινός και να είμαι ο εαυτός μου. Έχω εμένα!
Δεν τα γνωρίζω όλα, και δεν το παίζω ξερόλας! Η Ύπαρξή μας και το Σύμπαν είναι απέραντα και η εξέλιξή μας δεν σταματάει ποτέ! Είμαι πάντα ανοιχτός, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι έχω να μάθω πολλά ακόμα! Γι’ αυτό είμαι πάντα καλός μαθητής, με πάθος για την εξέλιξη και το καινούργιο! Έχω εμένα!
Δεν μ’ ενδιαφέρει να είμαι τέλειος και είμαι διαφορετικός από τον καθένα, όπως και ο καθένας είναι διαφορετικός από τον άλλον, αλλά μου αρέσω έτσι όπως είμαι μέσα στην διαφορετικότητά μου! Έχω εμένα!
Έχω εμένα και δεν είναι πια εύκολο να μου κλέψουν ενέργεια, γιατί έχω δώσει ο ίδιος στον εαυτό μου την εκτίμηση, την αποδοχή, την αγάπη και την εμπιστοσύνη και δεν περιμένω να μου τα δώσουν οι άλλοι! Νιώθω πλήρης και δεν έχω προσδοκίες!
 Και γι’ αυτό το λόγο τώρα πια είμαι σε θέση να κτίζω υγιείς σχέσεις επί ίσοις όροις και να μοιράζομαι την αγάπη και την χαρά! Γιατί έχω εμένα!
Έχω εμένα, αλλά είμαι κι εσείς! Και όταν με αποδέχομαι, μας αποδέχομαι επίσης κι όταν μ’ αγαπάω, μας αγαπάω επίσης!
Κ. Τσώλη

***

Δεν υπάρχουν σχόλια: