ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

12 Φεβ 2018

Θέλετε αλήθειες; Ακούστε αυτό! Ποιοι είστε; Τι είστε;

Κάντε αυτή την ερώτηση στον εαυτό σας να δείτε τι απάντηση θα πάρετε. Ποιος από σας απαντά: «Εγώ είμαι το φως του κόσμου!» Αν το είπες, δείξε μας το! Με θαύματα, με χαρά, με συνεχή επιβολή πάνω στο κακό και τον περιορισμό του, με απέραντη αγάπη! Αν το είπες, αυτό είσαι! «Είμαι ο Γιος του Θεού! Είμαι το φως του κόσμου! Είμαι η ζώσα αγάπη που περπατά!» Ποιος στέρησε από τον άνθρωπο αυτή την απάντηση; Να σας το πω; Ο αξιαγάπητος, λατρεμένος και υπέροχος Εωσφόρος!

«Είμαι, το φως του κόσμου! Είμαι αυτός που με το παράδειγμά μου θα μεταφέρω το φως του Θεού στην ανθρωπότητα μέχρι να κλείσω τα μάτια μου! Είμαι αυτός που θα κάνει τους ανθρώπους που συναντά ευτυχισμένους! Είμαι αυτός που θα θαυματουργεί και θα θεραπεύει! Είμαι αυτός που θα ωφελεί τον κόσμο! Είμαι αυτός που θα αντέχει, θα ανέχεται και θα διαμορφώνει τον κόσμο όχι σύμφωνα με το εγώ του και τις γενικές συνθήκες, αλλά σύμφωνα με το φως!» Ο Θεός ενδιαφέρεται για το τι πιστεύεις πως είσαι! Ο άνθρωπος πρέπει να ξέρει ποιος είναι! «Εγώ είμαι το φως του κόσμου! Έγινα άνθρωπος! Χαίρομαι να καθαρίζω δρόμους, να λέω καλημέρα στους ανθρώπους, χαίρομαι να τους κοιτάζω στα μάτια! Να ζήσω μια άγια ζωή όπως πρέπει να την ζήσω!» Ο τίτλος είναι ο ίδιος, είτε γεννήθηκες στο Πέραμα είτε σε παλάτι.

Να πεις: «Εγώ είμαι το φως του κόσμου!» Μας έχει δοθεί ένας τέτοιος τίτλος και εμείς ασχολούμαστε με το αν θα μας αναγνωρίσουν οι άλλοι! Κοιτάμε να έχουμε λάμψη από τους άλλους! Ενώ ο Θεός πλήρως την έδωσε στην ψυχή! Ήρθες εδώ με δική του εντολή! Βασιλόπαις! Εστεμμένος! Δεν μπορεί το Στέμμα να είναι πιο βαρύ σε χρυσό από την ψυχή σου! Αλλιώς δεν θα σου το έδινε! Κατέβηκες εστεμμένος και τι έγινες; Εσύ, το παιδί του Θεού! «Ποιος είμαι, τι είμαι, τι ήμουν, τι θα γίνω! Αχ, ματαιότης ματαιοτήτων, τα πάντα ματαιότης!» Ανόητε! Μεγάλοι σοφιστές χάθηκαν μεταξύ κότας και αυγού! Αν είναι δυνατόν! Και αρχίζουν οι μεταφυσικές αγωνίες! Και φτιάχνεις το εργόχειρο της ζωής σου με ανοησίες! Πώς θα το ξηλώσεις μετά; Σου λένε ότι σε προσδιορίζει το αν γεννήθηκες σε πλούσιο η φτωχό σπίτι, αν ο γονιός σου ήταν βασιλιάς ή εργάτης, και σου διαμορφώνουν ποιος είσαι! Τι λες! Ήρθες από τον ουρανό! Πατρίδα σου είναι ο ουρανός! Είσαι ουρανοπολίτης! Είσαι παιδί του Θεού σε ανθρώπινο σώμα! Ενσαρκώθηκες με σκοπό να γεμίσεις από χαρά, δύναμη και αγάπη! Και ό,τι κι αν κάνεις, είτε καθαρίζεις βόθρους είτε είσαι πρωθυπουργός, μπορείς να ζεις την χαρά που έχεις εγγενώς. Ο άνθρωπος αφ' εαυτού γνωρίζει πως είναι Γιος Θεού, χωρίς να χρειάζεται ψυχολόγους ή τους γονείς και τους φίλους του για να τον φροντίσουν, ή να χρειάζεται να διαβάσει βιβλία! Κατέβηκες από τον ουρανό, γνωρίζεις ότι ο Πατέρας σου θα σώσει τα πάντα και εσύ εκμεταλλεύεσαι τα πάντα! Τι σου ζήτησε εξάλλου ο Θεός; Να έχεις χαρά, φως, αγάπη, δύναμη, ευημερία και να πατήσεις κάτω από τα πόδια σου το τέρας που λέγεται θλίψη, εγωισμός, απάθεια, αναισθησία και αμετακίνητη «νόηση»! Σου είπε ο Θεός: «Όπως θα κατέβεις στην Γη, παιδί μου, πάτα κάτω με το πόδι σου τον σατανά, να μην μπορεί να κουνηθεί! Φόρεσε το Στέμμα σου και έχε χαρά!» Να πεις: «Κατέβηκα στην Γη εκ μέρους του Θεού!» 
***

Δεν υπάρχουν σχόλια: