ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

11 Μαρ 2019

Όταν πραγματικά συναντήσεις Υιό Θεού, τελειώνουν τα αστεία των θεωριών! Είναι ο Θεός σε δυο πόδια!

 Όσο «υπάρχεις», θα πονάς! Μην υπάρχεις! «Δεν ζω εγώ αλλά ο Χριστός μέσα μου!»

Όχι στην απειλητική την «κακή» σιωπή! Χίλιες φορές καλύτερα τα λόγια, η σύγκρουση, το ξέσπασμα, η διεκδίκηση! Υπάρχει βέβαια και η μεγαλόπρεπη σιωπή που είναι καθαρή αγάπη και δράση σε άλλο επίπεδο!
***
Αυτό που λες να έχει αλήθεια, καλοσύνη, χρησιμότητα, όπως δίδασκε ο Σωκράτης! Τόσο απλό!
Να ευχαριστείς! Να ευλογείς! Αυτό φτάνει! 

Το σώμα έχει ανάγκες! Είναι απλό και ξεκάθαρο! Όταν δεν παρεμβαίνει η σκέψη! Ανάγκες όχι επιθυμίες! 
*

Μια χρυσή ανταύγεια φωτός στον ωκεανό του Θεού η "ζωή"! 
Σεβασμός της ζωής σημαίνει χαρά! Χαρά είναι η αυτοσύμπτυξη στο φως! Η προσευχή δεν είναι λέξεις. Προσευχή είναι η χαρά! Δεν χρειάζεται να υποδεικνύουμε στον Θεό τι να κάνει! 

Όπου και αν με πήγαν οι θεωρίες μου, βρήκα ότι ένας ποιητής είχε ήδη πάει εκεί!
Σίγκμουντ Φρόυντ 
* 
Όσο και αν πονάνε οι πράξεις των άλλων μην τις συνδέουμε με τα πρόσωπα!
Αποτασσόμαστε το κακό αλλά κρατάμε στην αγκαλιά μας το παιδί που είναι μέσα σε κάθε άνθρωπο! Το παιδί που ζητάει βοήθεια! 
*

Από παιδί σαν κακιά φάρσα μου φαινόταν το κακό!
Σαν μια παρεξήγηση που στο τέλος θα την δούμε και θα βάλουμε τα γέλια! 

Να γίνεις σημείο φωτός σε όλους τους χωροχρόνους και έξω από αυτούς! 
* 
Εντέλει αυτό που σου ζητούν είναι να σεβαστείς το ψέμα τους όχι την αλήθεια! Καθείς και το αφήγημα του!
Να περπατάς στο δρόμο και να ευλογείς! Γιατί από εκεί θα περάσουν ψυχές που θα αναπνεύσουν την ευλογία... 

"Θεέ μου προστάτεψε με από τον χαρακτήρα μου!" 

Μην προσεύχεστε λυπημένοι! Ο Θεός αυτό δεν το γουστάρει. «Έλα χαρούμενος στα ανάκτορά μου» σου λέει! 
* 
Δεν υπάρχει τίποτα για να κατανοήσω, ή να "μετανοήσω"! Γιατί δεν υπάρχει παρελθόν!
Μόνο ο παρών αναστάσιμος χρόνος όπου όλα είναι καινούργια! Αυτό είναι το δώρο του Χριστού στον κόσμο! Του Αθώου μας Εαυτού! 

Άγιος Αυγουστίνος: Η βασιλεία του Θεού έχει πόρτα χαμηλή.  Για να μπεις πρέπει ή να είσαι παιδί ή να σκύψεις!
Σχόλιο: Να ελευθερώσουμε το παιδί μέσα μας! Το εγώ δεν θα "σκύψει" να προσκυνήσει το ΟΛΟΝ ποτέ! 

Αυτός ο κόσμος που βλέπεις και αγγίζεις είναι ΦΩΣ στερεοποιημένο!
από τον Dreamer 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: