ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

19 Μαρ 2019

Μου αρέσουνε τα λάθη κύριε Μπαμπινιώτη μου! Στη σωστή ορθογραφία έφαγα τη νιότη μου!

"Σ αγαπώ" λέει, και γράφει το ωμέγα όμικρον, με σκισμένο φανελάκι και το χέρι βρώμικο. Μου αφήνει ραβασάκια, τα κρατώ σαν λάβαρα, που η λάβρα του φωτίζει μάτια πεντακάθαρα. Μου αρέσουνε τα λάθη κύριε Μπαμπινιώτη μου! Στη σωστή ορθογραφία έφαγα τη νιότη μου. Έχει μάθει μακριά μου όταν σεκλετίζεται, λαϊκά παλιά ν’ ακούει για να νανουρίζεται. Στ’ ανορθόγραφ’ όνειρό του είμαι ο κανόνάς του, κι όλα τ’ άλλα είναι έργα του ακατανόμαστου!
Γιώτα Γιάννα η αγαπημένη 
*
Θέλεις τον ορισμό του "σατανά"; Είναι το "δεν μπορώ!" το "μέχρι εδώ!" Είναι τα κάθε λογής όρια! 
Πάρε την δύναμη σου πίσω! Kαι χάρισε την! Ο θεϊκός σου εαυτός γνωρίζει πώς! 

Μείνετε όπως είστε! Μην μπείτε στην υπηρεσία του νου, απλά μείνετε στην Εδέμ της δικής σας σιωπής! Είσαι εδώ - αυτή είναι η φύση της συνειδητότητας!
Mooji 

«Τα ψυχολογικά μας είναι απόδειξη πως έχουμε ψυχή!»

*
Όταν νιώθεις μοναξιά σημαίνει ότι ο εαυτός σου δεν σε ακολουθεί! 
Η αγάπη καίει ό,τι δεν είναι αγάπη! 

Οι απόψεις σου να εξυπηρετούν τα όνειρα σου! 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: