ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

31 Μαρ 2019

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη επανάσταση από το να είσαι ο Χριστός-Εαυτός σου!

Το Τίποτα είναι η Υπέρτατη Πραγματικότητα!

Το εγώ είναι ο δημιουργός του Matrix! Ο άνθρωπος δεν έχει όρια! 
*
 Ο θεϊκός Εαυτός
Γνώριζε ότι είμαι από την φύση μου αγνός και χωρίς σώμα όπως ο ομογενής ουρανός!

Είμαι το Απόλυτο Ένα που είναι ελεύθερο από την αίσθηση εκείνου που διαπερνά και εκείνου που διαπερνάται! Είμαι χωρίς αρχή, μέση και τέλος!

Δεν είμαι ποτέ σε δεσμά! Από την φύση μου είμαι αγνός και τέλειος!

Δεν είμαι ούτε αρσενικού ούτε θηλυκού ούτε ουδέτερου γένους! Ούτε αντικείμενο αντίληψης ούτε φαντασίωση. 

Δεν έχω ούτε γκουρού ούτε διδασκαλία, ούτε χαρακτηριστικά ούτε δράση!

Η γνώση του Εαυτού δεν εξαρτάται από την λογική, ούτε από οτιδήποτε στον χώρο και χρόνο! Είμαι από την φύση
μου η απόλυτη Συνείδηση!
*
Σεβαστές οι πεποιθήσεις όλων των όντων! Όπως και το δικαίωμα τους να αυτοπροσδιορίζονται! Κάθε λόγος έχει τους αποδέκτες του!
Καθένας ωφελείται από εκεί που αντιστοιχεί στην δική του συνείδηση! No hard feelings! Καθένας μοιράζει λουλούδια από τον κήπο του! Ούτως ή άλλως δεν παίζεται αυτό που παίζεται σε ό τι μπορεί να μπει σε λέξεις! Όλους μας ενώνει η αγάπη και μόνον! 
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: