ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Μαρ 2021

Aπoλογισμοί γενεθλίων!

Πώς έφτασα ως εδώ; Όλα τα ομόρφαινε το βλέμμα της αγάπης! Η Αλήθεια έως τέλους! Ξανάγραφα την ιστορία μέσα από τα δικά μου χρώματα! Αφαιρώντας ό,τι άσχημo, κρατώντας μόνο τις όμορφες εκδοχές όλων! Κάπως έτσι έφτασα ως εδώ! Με ολοσχερή παράδοση στο Ον του Ελέους και της συμπόνιας που μου εμπιστεύτηκε ο Θεός! Συγκλονιστικά ευγνώμων στην θάλασσα, τα γιασεμιά, τα ξωκκλήσια, τα τριαντάφυλλα, τον λόγο, την μουσική! Για την ελληνική αίσθηση πραγμάτων! Για τις άγιες ψυχές, τους αδελφούληδες! Για την ομορφιά των ανθρώπων που κρατούν ζωντανό το παιδί μέσα τους και μπορούμε έτσι να ανταλλάσσουμε τα δώρα μας! Εξόχως για "τες λέξεις" τα άγια παιγνίδια μου που μοιράζω on the road! Για τον Άγγελο και τον Ισίδωρο που έφερα στον κόσμο για να ξαναρχίσει το τραγούδι απ' την αρχή! Μα πιο πολύ για τον Παράξενο! Τον Μόνο! Τον Χριστό-Εαυτό! Μαζί! Πάντα μαζί! Happy birthday to me!

18.2, Γενέθλια Νίκου Καζαντζάκη, του πρώτου πνευματικού μου  δασκάλου!  Και του αγαπημένου μου πατερούλη, Ηρακλή! Ο τρίτος Υδροχόος εγώ!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: