ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Μαρ 2021

Η εκδίκηση είναι η απόλυτη πνευματική ήττα!

Η αποκάλυψη του κακού δεν γίνεται για να αποθηριωθούμε σε ανθρωποφαγίες! Μα για να δυναμώσουμε επειγόντως το σήμα της ΖΩΗΣ!

Προσοχή μη μοιάσουμε στον "εχθρό"! Το αληθινό δίκιο δεν ενέχει μίσος και κακία!

Πού σταματά το κορδόνι παραγωγής θυτών και θυμάτων; Τι το γεννά; Μόνο το φως της συνείδησης θα αλλάξει αυτήν την ανθρωπότητα!

Πώς να θεραπεύσει η κοινωνία αυτά που η ίδια παράγει! Μόνο την υποκρισία και την τιμωρία ξέρει!

*

Να πεις: Είμαι μια πληροφορία αγαποφωτός!

Όταν δείτε άνθρωπο να βαριέται, είναι κοντά στην φώτιση! Γιατί πρέπει να καλέσει το «είμαι» να έρθει πίσω! Το εγώ το καλεί!

Να πεις: Σήμερα, θα αφιερώσω όλη μου την ημέρα για να κάνω χαρούμενους τους άλλους!

Φανταστείτε να αρχίσετε μια συνομιλία με τον Θεό!

*

Από την κορυφή του πνευματικού Πολιτισμού ηχούν τα λόγια του Αθώου: "Συγχώρεσε τους Θεέ μου! Δεν ξέρουν τι κάνουν!" Εμείς;

Λευκή σελίδα και σήμερα να γράψουμε όμορφες ιστορίες αγάπης...

Ας αδειάσουμε και τις τσέπες μας! Να μη μείνει τίποτα σε φως και αγάπη που να μην δώσουμε στον κόσμο!

Ας είμαστε μαζί ένας κήπος ομορφιάς και ελπίδας!

*

Όταν ο άνθρωπος είναι παρών είναι ζεστός, είναι γενναίος, είναι τρυφερός, είναι πλήρης!

Η προσευχή είναι σαν να πίνεις νερό! Το πιο φυσικό πράγμα!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: