ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Μαρ 2021

Τον βλέπεις, ανταποκρίνεται, αλλά είναι απών!

Ο πυρήνας ισχύος της συνείδησης έχει εξαφανιστεί! Πού είναι τώρα; Πρέπει να ανοίξει η δίνη να μπεις μέσα του, να ψάξεις να δεις σε ποια ανάμνηση έχει χαθεί, σε ποιο φόβο, σε ποια επιθυμία. Έχει πάει διακοπές! Και έχει βάλει μπρος τον αυτόματο τηλεφωνητή! Δεν είναι όμως εκεί. Απουσιάζει.

Όταν βλέπω τον αυτόματο πιλότο στον άλλον, θυμώνω! Είναι δυνατόν να αφήνεις τον εαυτό σου αφρούρητο; Πώς γίνεται να μην είσαι εκεί; Δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε με το ακατοίκητο!

Ο αυτόματος πιλότος «αντιγράφει» όλη την προσωπικότητα. Πολλές φορές λέω ένα «γεια» και φεύγω, γιατί δεν βλέπω να είναι κανείς παρών! Με τους αυτόματους πιλότους θα μιλάω; Άμα κάποιος είναι παρών, τον αγκαλιάζω και τον φιλώ.

Να είστε παρόντες, γιατί όταν δεν είσαι παρών, κάτι άλλο θα είναι παρόν για σένα!

Όταν λες «εγώ» μιλάει ο «αυτόματος», το  alter ego: ο πνευματικός «αυτόματος» του εγκεφάλου. Το «είμαι» είναι πανταχού παρόν και τα πάντα πληρούν! Όταν το «είμαι» αποκοπεί από το «εγώ», ο άνθρωπος το ονομάζει «Θεό»! Όταν το «εγώ» και το «είμαι» συζευχτούν είναι ο Υιός. Όταν δεν υπάρχει ούτε το «εγώ» ούτε το «είμαι» είναι το Άγιο Πνεύμα, που μπορεί να γίνει «εγώ είμαι» ή να αποποιηθεί το «είμαι» και να γίνει «εγώ», σκέτος ο «αυτόματος»!

Δεν είναι οι άνθρωποι που τσακώνονται μεταξύ τους. Αυτοί που τσακώνονται είναι οι «αυτόματοι πιλότοι»! Ζούμε στην χώρα των πνευματικών ρομπότ! Των «αυτόματων»!

«Μα αφού έχω βελτιώσει τον χαρακτήρα μου γιατί μου βγαίνουν αυτά;» Γιατί ο «αυτόματος» έχει ολογραμμική μνήμη!

Όταν βρίσκεσαι με έναν Βούδα, με έναν Χριστό, με έναν άγγελο, για λόγους ευγένειας το «είμαι» επιστρέφει. Επειδή προσκαλείται στον παρόντα χρόνο και τόπο! Και νιώθεις την πληρότητα, νομίζοντας ότι την εκπέμπει αυτός που συναντάς!

Ο Κανένας

***

Δεν υπάρχουν σχόλια: