ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Φεβ 2023

Προσευχή Ευσέβιου της Μύνδου (5ος αιω.)

 «Μακάρι να μην είμαι εχθρός κανενός και μακάρι να είμαι φίλος του αιώνιου και του μόνιμου. Μακάρι να μην καυγαδίσω ποτέ με τους προσφιλείς μου. Και αν γίνει αυτό, μακάρι να συμφιλιωθώ σύντομα μαζί τους.

Μακάρι να μην θέλω το κακό κανενός. Εάν κάποιος θέλει το δικό μου κακό, μακάρι να ξεφύγω σώος και χωρίς να χρειαστεί να τον πληγώσω.

Μακάρι να αγαπώ, να επιθυμώ και να επιτυγχάνω μόνο ό,τι είναι καλό.

Μακάρι να εύχομαι να ευτυχούν όλοι και να μη ζηλεύω κανέναν.

Μακάρι να μη χαρώ ποτέ για την δυστυχία κάποιου που με έβλαψε. Όταν είπα ή έκανα κάτι κακό μακάρι να μην περιμένω να με επιπλήξουν οι άλλοι αλλά πάντα να επιπλήττω τον εαυτό μου ώσπου να επανορθώσω.

Μακάρι να μην κερδίσω νίκη που να βλάπτει είτε εμένα είτε τον αντίπαλό μου.

Μακάρι να συμφιλιώνω φίλους που βρέθηκαν σε διαμάχη.

Μακάρι, όσο μου είναι αυτό δυνατό, να δίνω κάθε απαιτούμενη βοήθεια στους φίλους μου και σε όλους όσους την χρειάζονται.

Μακάρι να μην εγκαταλείψω κανέναν φίλο που κινδυνεύει. Όταν επισκέπτομαι όσους υποφέρουν είθε να είμαι σε θέση με ευγενικά και θεραπευτικά λόγια να απαλύνω τον πόνο τους.

Μακάρι να σέβομαι τον εαυτό μου.

Μακάρι να κρατώ δαμασμένο εκείνο που μαίνεται μέσα μου.

Μακάρι να συνηθίσω να είμαι ευγενής και ποτέ να μην νευριάζω με τους ανθρώπους λόγω των περιστάσεων.

Μακάρι ποτέ να μη σχολιάζω ποιος είναι κακός και τι κακά πράγματα έχει κάνει  παρά να γνωρίζω καλούς ανθρώπους και να ακολουθώ τα βήματά τους.

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: