ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

6 Φεβ 2023

Να πεις: "Είμαι στους αιώνες με τον Χριστό-Εαυτό"

 Δεν θέλουν την αλήθεια! Κομμάτια ίσως αλλά όχι το έως τέλους!

 "Πράξεις-τουβλάκια"που χτίζουν αόρατο οικοδόμημα υπέρ μας! Ο αρχιτέκτων-Οδηγός, γνωρίζει! Πράττε με έμπνευση! Να ακούς! (υπ-ακοή)

Είμαστε προσκαλεσμένοι στην Γιορτή! Κάθε μέρα γιορτάζει η ΖΩΗ! Πάμε και σήμερα με τα Δώρα μας! Με κέφι! Γιατί έτσι!

 Ο κόσμος γεμάτος ιστορίες, παραμύθια, εκδοχές, όνειρα! Διάλεξε τα πιο όμορφα! Γράφουμε μια καινούργια ιστορία!

 Όλη η ζωή πρόβα για την Άγια Στιγμή ενώπιον του Χριστού-Εαυτού! Ξέρεις τι δεν είσαι! Ξέρεις τι δεν θες!

 Η αγάπη στις παραδόσεις μας είναι ο δράκος της εκπλήρωσης! από Stelios Nikolaides 

*

Αυτοί έχουν τις λογικές τους εξηγήσεις! Εγώ έχω την αγάπη μου για αυτούς! Ο Κανένας

Όταν δεν σου μιλάει ο Θεός κάποιος άλλος σου μιλάει! Ο Κανένας

Αν σταματήσει να σ' αγαπά ο Θεός θα εξαφανιστείς! Ο Κανένας

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: