ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Απρ 2023

Η αρρώστια, τα γηρατειά και ο θάνατος είναι μια άμυνα που δημιουργεί ο εγωικός νους ενάντια στην αλήθεια!

  Δημιουργήθηκαν από το λάθος μέρος του νου μου, αυτό που ζει στην πλάνη της αποκοπής από τον Θεό! Προβάλλει στον ιερό χώρο της πραγματικότητας το κακό όνειρο. Όμως σήμερα, τώρα αυτή την στιγμή θα δεχτώ την αλήθεια γι’ αυτό που είμαι! Είμαι αγάπη και Φως και παιδί του ίδιου του Θεού! Και θα αφήσω τον νου μου να θεραπευτεί πλήρως σήμερα. Να θεραπευτεί από όλα όσα νόμιζα ότι είμαι!

 Ο εγωικός νους  μας θυμίζει διαρκώς ότι είμαστε ανεπαρκείς και κακοί και ανάξιοι της Χάριτος με σκοπό να μας κρατήσει φυλακισμένους στα σκοτεινά μπουντρούμια της άγνοιας και του φόβου (σπηλιά του Πλάτωνα) Αλλά τίποτα από αυτά δεν είναι η αλήθεια

 Είχα ξεχάσει αυτό που αληθινά είμαι, γιατί παραπλανήθηκα μακριά από την αλήθεια και θεώρησα το σώμα μου ως τον εαυτό μου και το κακό όνειρο σπίτι μου.

 Η αρρώστια, τα γηρατειά και ο θάνατος είναι μια άμυνα ενάντια στην αλήθεια. Δεν είμαι ένα σώμα!

 Πνεύμα είμαι εγώ ελεύθερο από κάθε περιορισμό και Ελεύθερο να σώσω τον Εαυτό μου από τις ψευδαισθήσεις που μέχρι τώρα νόμιζα αληθινές, και όλα τα αδέλφια μου, από το κακό όνειρο.

 Ο νους μου δεν μπορεί να μου επιτεθεί πλέον γιατί γνωρίζω.

Γνωρίστε την αλήθεια είπε ο Ιησούς, και η αλήθεια θα σας ελευθερώσει.

 Οπότε δεν μπορεί ν’ αρρωστήσω! Δεν μπορεί να πεθάνω! Δεν μπορεί κανένα κακό να με βρει γιατί ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ.

 Ενώ τα προβλήματα φαίνονται πολλά στην ουσία είναι ένα! Η ταύτιση με το σώμα, την προσωπικότητα και τον εγωικό νου, και η αποσύνδεση από την πηγή της αγάπης, τον Αληθινό θείο Εαυτό μας.

 Κανένα πρόβλημα δεν θα λυθεί αν δεν γιατρευτεί ο νους μας που προβάλει σενάρια φόβου για να μας κρατήσει μακριά από το Φως που ήδη είμαστε! Ίαση του νου -που είναι η πηγή όλων των προβλημάτων- από όλες τις ψευδαισθήσεις!

 Για την επίγνωση αυτή ζητάω και δέχομαι την βοήθεια του Οδηγού μου, του Αγ. Πνεύματος, που απαλά, στοργικά και με απέραντη αγάπη με ελευθερώνει από όλες τις πλάνες! Μαθήματα Θαυμάτων

 Ένα από τα μεγαλύτερα αστρολογικά γεγονότα του 2023 είναι η είσοδος του Πλούτωνα στο ζώδιο του Υδροχόου

Αυτή την Άνοιξη και πιο συγκεκριμένα στις 23 Μαρτίου 2023, ο Πλούτωνας θα κάνει την δοκιμαστική του είσοδο στον αέρινο εκπρόσωπο του σταθερού σταυρού τον Υδροχόο, θα παραμείνει ως τις 11 Ιουνίου όπου θα περάσει και πάλι ανάδρομος στον Αιγόκερω ενώ θα «μονιμοποιήσει» την θέση του στον Υδροχόο από τις αρχές του 2024  έως και το 2043.

 Καταρχάς να πούμε ότι ο Πλούτωνας είναι ένας γοητευτικός και μυστήριος πλανήτης του ζωδιακού. Είναι ο νέος κυβερνήτης του Σκορπιού και λίγο-πολύ φέρει τις ιδιότητες αυτού του ζωδίου. Δίνει βάθος, μεταμόρφωση, κρίσεις με τρομακτική ένταση και καταλυτικές δυνάμεις στον ψυχισμό μας. Οι ενέργειες εκδηλώνονται μοιραία και είναι υπεύθυνος για την μετάλλαξη των αρχών και των δομών.

Να κατοικείς στον Μυστικό χώρο!

Κάτω από την προστασία του ίδιου του Θεού! Όλα είναι δυνατά στον Θεό! Ο εξαντλημένος ταξιδιώτης κάθεται στην σκιά του Υψίστου... από Stelios Nikolaides

 Τόσο σπάνια η εσωτερική τάξη και ευγένεια! Δηλαδή ενεργός ο θεϊκός Εαυτός!

Δεν υπάρχουν σχόλια: