ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Απρ 2023

Η χαρά είναι στο παρόν! Στο "μάνα" της ημέρας! Στην στιγμή! Που είναι αιωνιότητα αν είσαι ΠΑΡΩΝ!

 Ό,τι κι αν κάνουν υπάρχει πάντα η 25η ώρα! Η ώρα του Θεού! "Ιδού εγώ τα κάνω όλα νέα!"

 Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η επιτομή του Εωσφόρου! Υπεργνώση χωρίς ψυχή! Σε αυτήν θέλουν να αφομοιώσουν τον άνθρωπο!

*

Η κορωνίδα των θαυμάτων στο σύμπαν σ’ αυτή την δημιουργία -και το ευκολότερο- είναι η χαρά!

Το μεγαλύτερο θαύμα είναι να είσαι χαρούμενος! Μέσα σου, η ψυχή σου, η καρδιά σου να είναι ήσυχη, ήρεμη! Αυτά τα θαύματα ζητά ο Θεός από σας!  Ο Κανένας

 Είχα ξεχάσει αυτό που αληθινά είμαι, γιατί παραπλανήθηκα μακριά από την αλήθεια και θεώρησα το σώμα μου ως τον εαυτό μου και το κακό όνειρο σπίτι μου!

Η αρρώστια, τα γηρατειά και ο θάνατος είναι μια άμυνα ενάντια στην αλήθεια. Δεν είμαι ένα σώμα!

Πνεύμα είμαι εγώ ελεύθερο από κάθε περιορισμό και ελεύθερο να σώσω τον Εαυτό μου από τις ψευδαισθήσεις που μέχρι τώρα νόμιζα αληθινές, και όλα τα αδέλφια μου, από το κακό όνειρο! Μαθήματα Θαυμάτων

*

 Το ανθρώπινο DNA είναι ένα βιολογικό διαδίκτυο και μπορεί να επαναπρογραμματιστεί από σένα!

Με ευλογημένες λέξεις και προσευχή!

 Καληνύχτα Κεμάλ... Το κτήνος μέσα στον άνθρωπο καλά κρατεί!

*

Δεν συμβαίνει τίποτα! Μόνο εσύ συμβαίνεις! Ο Κανένας

"Μη μου δείχνεις το κτήνος που και εγώ έχω μέσα μου! Δεν θέλω να ξέρω!" Ο Κανένας

 Χρησιμοποιείστε το ιερό όπλο της προσευχής και της μετάνοιας! Ο Κανένας

*

«Από δολοφόνους δεν δέχομαι χρήματα!»

Παύλος Ασλανίδης, πατέρας του 26χρονου Δημήτρη Ασλανίδη που έχασε τη ζωή του στο μοιραίο τρένο.

 «Να τις δώσουν στους πολιτικούς τις αποζημιώσεις, όχι σε εμάς. Τα παιδιά μας θέλουμε πίσω όχι τα λεφτά τους…

 Λένε ότι δεν έχουν ευθύνη. Δε τα θέλω τα λεφτά τους με τίποτα. Κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μας. Ποιος έχει τα κότσια να επικοινωνήσει; Αν θέλανε οι πολιτικοί μας να ζητήσουν συγγνώμη, να πηγαίνανε σε αυτές τις 57 οικογένειες, να χτυπούσαν την πόρτα, να σκύβανε το κεφάλι και να ζητούσαν συγγνώμη.

 Συγγνώμη από δολοφόνους εγώ δεν δέχομαι. Αυτό ήταν μαζική δολοφονία…. Βλέπω την εικόνα πως καήκανε ζωντανά αυτά τα παιδιά και τρελαίνομαι. Βγάλανε μέτρα στήριξης, από που; Από τον ελληνικό λαό; Να δεσμευτούν τα δικά τους λεφτά αν θέλουν να δώσουν και όχι να πάρουν τα λεφτά του κόσμου!

 Δεν έχω σκοπό να επικοινωνήσω με κανέναν, με δολοφόνους δε μιλάω. Δε με ενδιαφέρει τι λένε στην ανακοίνωση, δεν πρόκειται να τους στείλω κανένα πιστοποιητικό θανάτου. Σε λίγο θα μας πουν να τους ζητήσουμε και συγγνώμη. Μετά το δυστύχημα δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μας. Και βγάλανε τώρα αυτή την απρόσωπη και κυνική ανακοίνωση…

 Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Εξαγοράζουν τις ψυχές τόσων ανθρώπων μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα!»

*

Οι Χριστικές συνειδήσεις είναι ΑΝΙΚΗΤΕΣ!

 "Δεν τα βάζουν με μένα αλλά με τον εντός Χριστό!" Δεν μπορούν να νικήσουν!

 Η Εκπλήρωση της Ανάστασης: η Αιώνια ζωή και το μέγα Έλεος! Αμήν. Το τέλος του θανάτου!

 Οδυσσέας Ελύτης, Μάνος Χατζιδάκις, οι πιο όμορφοι Έλληνες δημιουργοί του 20ου αιώνα!

*

Κάπου όλοι φταίμε! Όπως και αυτοί! Εσύ νοιάζεσαι αν ο άλλος έχει να φάει; Ούτε και αυτοί! Stelios Nikolaides

 Η αλήθεια θα μας ελευθερώσει! Θέλουμε την αλήθεια! Η Ελλάδα πονά! Stelios Nikolaides

ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;; Πρέπει να ξαναγνωριστούμε! Να βάλουμε μπροστά την ενσυναίσθηση και την συμπόνια! Stelios Nikolaides

Δεν υπάρχουν σχόλια: