ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

10 Ιουν 2023

Μην ακούτε δάσκαλο που απαιτεί αμοιβή για την διδασκαλία του! Διδ. Μορύα

 Σχόλια στα περί του αντιθέτου σχόλια κάποιων

Ό,τι ενέχει συναλλαγή είναι ανθρώπινο! Δεν είναι θείο! Αυτό δεν σημαίνει πως ο άνθρωπος δεν μπορεί να είναι με χιλιάδες τρόπους χρήσιμος με τους όρους του συστήματος της κοινωνίας που ζούμε!

 -«Το ανθρώπινο και το θείο συνυπάρχουν. Η θεϊκότητα εμπεριέχεται στον άνθρωπο»

-Όταν όμως εκφράζει την θεϊκότητα του δεν ζητά χρήματα!

 Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μέχρι το «δωρεάν ελάβετε δωρεάν δότε»! Εξάλλου ο Χριστός το είπε στους αποστόλους!

 -«Τώρα τι κάνουμε;»

 -Κατά συνείδηση! Με προσευχή και αγάπη στον άνθρωπο!

 Ο Μορύα προφανώς αναφέρεται σε Χριστικές συνειδήσεις!

 Είς διδάσκαλος, ο Χριστός! Φαντάσου να μας ζήταγε λεφτά!!!

 Δυστυχώς ζητούν χρήματα για να σε φέρουν σε επαφή με αρχαγγέλους! Είναι φαιδρό! Πρόκειται για αλλοίωση κάθε έννοιας πνευματικότητας! Ο Ουρανός ευτυχώς είναι ΔΩΡΕΑΝ και για όλους! Το κριτήριο της επικοινωνίας είναι η αγνότητα, η καθαρότητα! Μπορεί κανείς να μοιραστεί την όποια γνώση και εμπειρία του αλλά αυτό δεν τον καθιστά Δάσκαλο! Με προσευχή και αγάπη ας πορεύεται καθένας! Ο Ζων Θεός, ο Χριστός εντός, ούτως ή άλλως είναι ανέγγιχτος από τον νου! Η αμερικάνικη φιλοσοφία του feel good και των γκουρού της, απλά εξυπηρετεί το εγώ και όχι την θεϊκότητα του ανθρώπου!

Οι λέξεις πάντα ενέχουν κίνδυνο παρεξηγήσεων! Γι' αυτό να αναζητάμε πάντα με προσευχή τις απαντήσεις για μας...


Stelios Nikolaides

Έχεις τεράστιο δίκιο Μαρία. Η άποψη αυτή υποστηρίζει ότι η διδασκαλία πρέπει να είναι αλτρουιστική και όχι εμπορική δραστηριότητα. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί κάποιος να υποστηρίξει αυτήν την άποψη:

 1. Η πνευματική διδασκαλία πρέπει να είναι ελεύθερη και προσβάσιμη για όλους, ανεξαρτήτως της οικονομικής τους κατάστασης. Απαιτώντας πληρωμή για την διδασκαλία, ο δάσκαλος περιορίζει την πρόσβαση των ανθρώπων στην γνώση και στην εκπαίδευση.

 2. Οι πνευματικοί δάσκαλοι έχουν συχνά ως στόχο να μεταδώσουν γνώσεις και δεξιότητες που αφορούν την ανάπτυξη του πνεύματος και της ψυχής. Ως εκ τούτου, η πληρωμή για αυτήν την διδασκαλία μπορεί να αντιβαίνει στην φιλοσοφία τους και να επηρεάζει την αυθεντία τους στα μάτια των μαθητών.

 3. Η διδασκαλία δεν πρέπει να θεωρείται ως απλό προϊόν προς πώληση, αλλά ως μια διαδικασία αλληλεπίδρασης μεταξύ δασκάλου και μαθητή. Η απαίτηση πληρωμής για την διδασκαλία μπορεί να αλλάξει την φύση αυτής της διαδικασίας και να την μετατρέψει σε απλή εμπορική συναλλαγή.

 Ο καθένας βέβαια μπορεί να αξιολογεί αυτό που προσφέρει. Έτσι λοιπόν αυτός που επιλέγει για κάποιους λόγους αυτό που επιλέγει, στην κατάσταση που είμαστε, ακόμη και κουτσαίνοντας προχωράμε… Σιγά-σιγά θα φτάσουμε σε αυτά τα θέματα εκεί που πρέπει με την βοήθεια πάντα του Θεού.

 Διάβασα σε κάποια σχόλια προσεγγίσεις που θα ήθελα να προσθέσω και την δίκη μου παρακαλώ. Η πρώτη πρόταση αυτής της άποψης που διάβασα σε σχόλιο εδώ για τον Διδ.Μορύα περιέχει μια αυθαίρετη διατύπωση ότι ο δάσκαλος Διδ. Μορύα είναι ένα μέλος της Πνευματικής Ιεραρχίας και εργάζεται για την εξέλιξη της ανθρωπότητας σε ανώτερα αιθερικά πεδία.

 Αυτή η διατύπωση δεν έχει τεκμηριωθεί και δεν υπάρχουν αξιόπιστες πηγές που να την υποστηρίζουν.

 Επίσης η άποψη αυτή υποστηρίζει ότι οι διδασκαλίες των Αναληφθέντων Δασκάλων είναι πάρα πολύ βαθιές και απείρου εύρους, ώστε να χωρέσουν σε περιοριστικές πεποιθήσεις του ανθρώπινου διαχωριστικού νου. Αυτή η δήλωση αγνοεί την αναγκαιότητα της κατανόησης και της εφαρμογής των διδασκαλιών στην καθημερινή ζωή. Οι διδασκαλίες πρέπει να μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη και να καθοδηγούν την συμπεριφορά μας καθώς αναπτύσσουμε τον εαυτό μας και αλληλεπιδρούμε με τους άλλους.

 Συνολικά, η άποψη αυτή παρουσιάζει μερικές για μένα ασαφείς και αυθαίρετες δηλώσεις για τον Διδάσκαλο Μορύα και τις διδασκαλίες των Αναληφθέντων Δασκάλων και δεν βασίζεται σε αξιόπιστες πηγές ή επιχειρήματα.

 Στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου, στο κεφάλαιο 10, ενός από τα πιο γνωστά κεφάλαια της Καινής Διαθήκη, στο συγκεκριμένο κεφάλαιο, ο Ιησούς αποστέλλει τους μαθητές του για να κηρύξουν το Ευαγγέλιο στους Ιουδαίους.

 Η πλήρης φράση που αναφέρεται στο κείμενο είναι: "Δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε." Αυτό που εννοεί ο Ιησούς είναι ότι οι μαθητές του έχουν λάβει δωρεάν την χάρη και την αλήθεια του Ευαγγελίου από τον ίδιο τον Χριστό, και ότι πρέπει να την μοιραστούν δωρεάν με τους άλλους. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να απαιτούν αντάλλαγμα ή αμοιβή για την διασπορά του Ευαγγελίου, αλλά αντίθετα πρέπει να το μοιράζονται ελεύθερα και απλόχερα με όλους όσοι το ζητούν.

 Συνολικά, η φράση αυτή αποτελεί μια εντολή του Ιησού τους τους μαθητές του να διαδώσουν το Ευαγγέλιο χωρίς να ζητούν τίποτα αντίστοιχο σαν αντάλλαγμα.

*

 Απάντηση σε αντίθετο σχόλιο

Καλημέρα σας χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Κάθε καλό. Σας ευχαριστώ για την απάντηση -παράλληλη άποψη. Απλά κατέθεσα πραγματικά ας κάνει ο κάθε άνθρωπος ή δάσκαλος ό,τι θέλει… και ό,τι τον φωτίσει ο Θεός με χαρά και αγάπη.

 Για το καλό του θέματος συμπληρώνω λίγο τον συλλογισμό μου, διότι αισθάνθηκα ότι δώσατε από τον χρόνο σας και μου απαντήσατε προσωπικά, και σας ευχαριστώ.

 Παρόλο που η πνευματική διδασκαλία όπως σωστά λέτε είναι ελεύθερη, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται κάποια εξειδικευμένη καθοδήγηση ή ότι ο δάσκαλος δεν έχει αξία για τον μαθητή.

 Επίσης, η πληρωμή για την διδασκαλία δεν είναι απαραίτητη αλλά ό,τι επιθυμεί και θέλει ας κάνει ο κάθε ένας.

 Επίσης δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι το πνεύμα θέλει ή δε θέλει κάτι συγκεκριμένο για τους ανθρώπους.

 Επίσης, η πληρωμή του δασκάλου δεν πρέπει να αποτελεί απόδειξη της αδυναμίας του μαθητή, αλλά μπορεί να αντικατοπτρίζει την αξία της Ανιδιοτελούς διαθεσιμότητας του.

 Η πληρωμή δεν είναι πάντα απαραίτητη για την ολοκλήρωση μιας ανταλλαγής ενέργειας. Οι ανταλλαγές μπορούν να γίνουν και με άλλους τρόπους, όπως η ανταλλαγή υπηρεσιών ή η βοήθεια σε άλλους.

 Επίσης, η πληρωμή δεν εγγυάται απαραίτητα μια ισορροπία στην ανταλλαγή, καθώς μπορεί να υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την ανταλλαγή. Παρ’ όλα αυτά όλα είναι απόφαση του δασκάλου πώς και τί θέλει να κάνει.

 Είναι άριστη η ανταλλαγή ιδεών εδώ για αυτό το θέμα, και για όποιο άλλο. Ας κάνει  καθένας ό,τι θέλει! Ιδανικά, η αγάπη είναι από μόνη της δώρο Θεού. Και τα ΔΩΡΑ δεν πληρώνονται γιατί είναι δικά του.

 Τώρα, χωρίς κανέναν λόγο φυσικά θα δώσω ακόμη μια θέση ό,τι ο γάμος και κάποτε η προίκα, μας έμαθε από παλιά. Σήμερα υποτίθεται δεν ισχύει ότι πρέπει σε μία σχέση αγάπης ο ένας από τους δύο τουλάχιστον να πληρώνει δίνοντας προίκα στον άλλο για να έχουν υποτίθεται ένα κεφάλαιο για την ζωή τους

 Δεν απέχουμε και σήμερα πολύ από εκεί. Άποψή μου. Αλλά δεν συμβαίνει πια μόνο στο γάμο, η βεντάλια έχει ανοίξει προς όλες τις κατευθύνσεις. Καλοπροαίρετα και με αγάπη καταθέτω στο τραπέζι της εδώ συζήτησης και αυτό. Καλημέρα και χρόνια πολλά.

*

  Δεν διαφωνούμε σε τίποτα: απόψεις, θέσεις, συζήτηση. Όλα τα καλά και με χαρά να συζητάμε πάντα… Κατανοώ και ακούω αυτά που λέτε αλλά γνωρίζετε ότι το φως της γνώσης είναι ανεκτίμητο -για καλό το λέω, καταλαβαίνετε. Κάθε καλό! Καλημέρα! Συμφωνούμε σε όλα, μιας και με χαρά και αγάπη συζητάμε δωρεάν… Όλα οκ.

 Μία ακόμη απάντηση στο εγώ τους που θέλει έως τέλους δικαίωση:

Συγνώμη αν δεν κατάλαβα καλά την απάντηση. Αφού λέμε το ίδιο, εντάξει, ευχαριστώ πολύ.

*********

Δεν υπάρχουν σχόλια: