ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

30 Μαΐ 2019

«Και είπεν ο Θεός γεννηθήτω φως και εγένετο φως!» Το αιώνιο συμβόλαιο!

Τι μάταιο να προσπαθείς να ρίξεις σκοτάδι στο φως! Απλά μαυρίζουν την δική τους ζωή!

Μην αυταπατάσαι! Δεν υπάρχει κρίση που να μην είναι πνευματική!  Απλά κάθε φορά της δίνουμε διαφορετικά ονόματα: ιδεολογική, ψυχολογική, οικονομική κ.λπ...

***
Περιφέρονται οι άγγελοι ψάχνοντας ψυχές που δεν έχουν μολυνθεί για να αναπαυθούν και δεν βρίσκουν... 
«Με προσκαλέσατε εδώ και ήρθα, αλλά είμαι για σας αυτό που καθένας με προσκάλεσε να είμαι! Δεν ξέρω τι είμαι για σας! Εν σχέσει προς εμένα τι είμαι; Μια διαθεσιμότητα! Αυτή είναι η πιο καθαρή στάση που μπορείς να πάρεις!»

"Απομακρύνομαι για να τους προστατεύσω... Για να μην με αντιστρέφουν μέσα τους..." 
*** 
«Aν αμφιβάλλεις χόρεψε κι αν με πιστεύεις γλέντα!»
Μίλα για την χαρά σου! Για τα ευτυχήμτα! Για τα δώρα και τις ευλογίες της ζωής σου! Για να πολλαπλασιάζεται η χαρά στον κόσμο!

Η μεγαλύτερη ανοησία του ανθρώπου είναι η απο-ιεροποίηση του ιερού! Γιατί έτσι αποκόπτεται από τον ιερό Εαυτό!
*

Δεν υπάρχουν σχόλια: