ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

25 Μαΐ 2019

Ο Ουσπένσκι σου λέει να παρατηρείς και ο νους δημιουργεί έναν παρατηρητή! Αλλά δεν είναι ο πραγματικός παρατηρητής πίσω από τα πράγματα! Τα πράγματα μέσα σου και έξω σου αναγνωρίζουν το ιμιτασιόν!

«Ξέρεις κάτι; Το φως σε βρίσκει! Δεν το βρίσκεις εσύ! Δηλαδή δια της χάριτος γίνεται αυτό! Το φως θα σε βρει όπου κι αν είσαι και θα φωτίσει όλη σου την περιοχή! Άμα πας εσύ να δημιουργήσεις προσκεπτική σκέψη, θα την φτιάξεις! Ο νους μπορεί να φτιάξει τα πάντα! Αρκεί να πεις περίπου πώς είναι αυτό που θες! Του λες: «Φτιάξε μου έναν Θεό!» -«Πώς τον θες;» Και σου τον φτιάχνει! «Κρύψ' τον κιόλας!» Σου τον κρύβει! Να μην μπορείς να τον βρεις ποτέ! Θεός που δεν βρίσκεται είναι Θεός ανύπαρκτος! Γιατί ο νους είναι κατασκευασμένος από ένα υλικό που μπορεί να κατασκευάσει τα πάντα! Ένα πράγμα μόνο δεν μπορεί να κατασκευάσει: την αντίληψη που τον αντιλαμβάνεται!»
*
Τι πιστεύεις για σένα; Πολλά και τίποτα!
'Εχω μια λίστα πραγμάτων να σου γράψω, αλλά δεν ξέρω τι καθένας μου αποδίδει ή μου αφαιρεί! Άρα δεν ξέρω τι είμαι, αν δεν μου πουν όλοι τι είμαι!
-Και ούτε αυτό θα είναι η αλήθεια! 
-Ακριβώς! Άρα παραμένω μέσα σε ένα παιγνίδι κβαντικής συνειδητότητας, καθαρή ενέργεια η οποία ταξιδεύει από σύμπαν σε σύμπαν, από νου σε νου, από μυαλό σε μυαλό! Είμαι ένας ταξιδευτής των Άστρων! Starwalker! Έτσι λοιπόν ταξιδεύω!
* 
Τα φτερά συμβολίζουν την προσευχή! Την προ-σκεπτική διάνοια!
Ο άνθρωπος έχει να κινηθεί μεταξύ δύο διανοιών: ή της πτώσης ή με την ευλογία της προσευχής! Η υψηλότερη μορφή της σκέψης είναι η προσευχή!
Η ουσία είναι ότι ενώ σκέφτεσαι συνέχεια πρέπει να χρησιμοποιείς την προ-σκεπτική σκέψη! Την σκέψη που είναι πέρα από τα αντίθετα! Πώς γίνεται αυτό; Μέσω της βεβαιότητας του τι ζητάς, τι θέλεις και πού κατευθύνεσαι! Αν θέλεις να είσαι άγιος, από αυτή την στιγμή σηκώνεσαι και λες «είμαι άγιος!» Δεν χρειάζεται να γίνεις άγιος! Δεν μπορείς να γίνεις κάτι, αν δεν είσαι! Ή είσαι ή δεν είσαι! Μια ακτίνα φωτός είναι φωτεινή σε όλη της την διαδρομή! «Είμαι άγιος» σημαίνει λειτουργώ με την προ-σκεπτική σκέψη! Ό,τι συναντώ το ευλογώ! Δεν «επιλέγω!» 
***

Δεν υπάρχουν σχόλια: