ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

7 Απρ 2021

"Σκοπός μας έσσεται η προστασία των αδυνάτων..."

 Δ.Σεμελάς, Ν.Καζαντζάκης, Οδ.Ελύτης, Όσσο (Σωκράτης) με τον Ζορμπά-Βούδα του, ΔΩΡΑ του 20ου αιώνα στο πνευματικό ΣΤΕΜΑ του 21ου!

 Να είσαι καθαρό φίλτρο ζωής! Να μένει μόνο φως και αλήθεια!

*

Είμαι παιδί της γης και του έναστρου ουρανού αλλά το γένος μου είναι μόνον ουράνιο!

(ορφική πινακίδα , Πετηλία, Κάτω Ιταλία)

*

Ό,τι σταθεροποιείς στην συνείδηση το κλειδώνεις!

Οι παγιωμένες απόψεις αρρωσταίνουν το σώμα! Ο Οργανισμός αυτοϊάται! Αν δεν εισβάλει ο φόβος!

 Μπορείς ΤΩΡΑ να βγεις από το χωροχρονικό συνεχές! Όχημα το ΠΝΕΥΜΑ!

 Αυτή την στιγμή είσαι ζωντανός! Στο χέρι σου κρατάς την καλύτερη εκδοχή!

 Ανοίγοντας την πόρτα της μουσικής μαζί, ανοίγουμε μια πόρτα στην αγάπη!

Stelios Nikolaides

 Δεν σκέφτομαι! Δεν εμπιστεύομαι την σκέψη!

Έχω την υπέρλαμπρη στολή του Πατέρα μου! Γιατί να φοράω τα κουρέλια της ύπαρξης;

 Τους αγαπώ όλους! Όχι όμως όπως εκείνοι θέλουν! Πολύ βαθύτερα από ό,τι αντιλαμβάνονται! Στηρίζω όλη τους την ζωή, την ύπαρξή τους! Μπαίνω μέσα τους!

Ο Κανένας

*

Ένα ευχαριστώ στις αγαπημένες ψυχές με τις όμορφες αναρτήσεις! Τόσα λουλούδια στον Κήπο του Θεού! Σας αγαπώ!

Σεβασμό στους αόρατους φρουρούς!

Για τον Θεό είμαστε ένα μωρό σε δισεκατομμύρια σώματα!

Η Χριστανάσταση είναι ένα πνευματικό γεγονός που συμβαίνει διαρκώς!

*

Αν δε λιποψυχήσει, αν δεν ακούσει τι του κανονάρχει η λογική, μα κρατάει με τα δόντια την ψυχή του κι εξακολουθεί με πίστη, με πείσμα να κυνηγάει το αδύνατο, τότε γίνεται το θάμα, που ποτέ ο αφτέρουγος κοινός νους δε μπορούσε να το μαντέψει: το αδύνατο γίνεται δυνατό!

Νίκος Καζαντζάκης

*

Καθάρισε τα δίκια σου από κάθε ίχνος κακίας, τιμωρίας, εκδίκησης! Αλλιώς, ταίζεις την Λερναία Υδρα!

«Ιδού εγώ τα κάνω όλα νέα!» μας είπε... ΟΛΑ!

 Η ΔΥΝΑΜΗ σου είναι ένα κλικ πάνω από την «σταθεροποιημένη» από τον νου και τις αισθήσεις πραγματικότητα!

 Στο Μεγάλο Τοπίο κρύβονται  μεγάλες εκπλήξεις!

*

 'Ενας να είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ η ελπίδα δεν χάνεται!

Δεν έχω μαθητές, έχω προεκτάσεις...

Ο Κανένας

 Έρωτας είναι ό,τι δεν είναι θάνατος!

 Δοξάρι είμαι στα χέρια σου, Κύριε! Τέντωσε με κι ας σπάσω!

Νίκος Καζαντζάκης

 Να φοβάσαι τους "αφτέρουγους", όπως τους αποκαλούσε ο Ν.Καζαντζάκης! Τον αφτέρουγο τρόπο ζωής!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: