ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

7 Απρ 2021

Εγώ τόλμησα να αγαπήσω σαν άνθρωπος! Εσείς θα τολμήσετε να γίνετε θεοί;

 Όλους σας αγάπησα. Και σαν άνθρωπος έβγαλα την ασπίδα όταν ήρθα στην γη. Και όταν συνάντησα τα μέρη της ψυχής μου, έβγαλα το θεϊκό στέμμα. Εσείς θα τολμήσετε να το βάλετε; Ο ένας το βγάζει και ο άλλος πρέπει να το βάλει!

Εγώ είμαι εδώ και τόλμησα να βγάλω την ασπίδα και να αγαπήσω σε ανθρώπινο επίπεδο. Εσείς είστε εδώ για να αγαπήσετε σε θεϊκό επίπεδο!

Ο Κανένας

*

Να θυμάσαι: μας είπε πως είναι η οδός, η αλήθεια και η ζωή…

Λευκή σελίδα σήμερα! Γίνε Αναγγελία φωτός και ελπίδας!

 Να πεις: «Δεν υπογράφω τίποτα πέρα από την Χριστότητα!»

Δεν είμαι εγώ ο παλιάτσος, αλλά αυτή η τεράστια κυνική και τόσο αφελής ασυνείδητη κοινωνία που προσποιείται ότι είναι σοβαρή για να κρύψει καλύτερα την τρέλα της!

Salvador Dali

 25.2.2021: Ευλογίες Παναγιάς στην Ελλάδα και τον κόσμο!

«Το ελληνικό γένος αν σώθηκε ως τα σήμερα,

αν επέζησε ύστερα από τόσους εχτρούς

- εξωτερικούς κι εσωτερικούς, προπάντων εσωτερικούς -

ύστερα από τόσους αιώνες κακομοιριά,

σκλαβιά και πείνα, το χρωστάει όχι στη λογική

- θυμηθείτε τους τρεις εμποράκους

που ίδρυσαν τη Φιλική Εταιρεία,

θυμηθείτε το '21 - το χρωστάει στο θάμα.

Στην ακοίμητη σπίθα που καίει

μέσα στα σωθικά της Ελλάδας.

Ευλογημένη η σπίθα αυτή

που αψηφάει τις φρόνιμες συμβουλές της λογικής,

κι όταν φτάσει το Γένος στα χείλια του Γκρεμού,

βάζει φωτιά σε ολόκληρη την ψυχή και φέρνει το θάμα!»

Νίκος Καζαντζάκης

 Έτσι ήταν η Ελλάδα πάντοτε, ένας δίσκος με αντίδωρα! Κανείς δεν τη χόρτασε! Μιχάλης Γκανάς

 "Εις εσάς μένει να ισάσετε και να στολίσετε τον τόπο, οπού ημείς ελευθερώσαμε!" Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

*

 Aπλώς χορεύω! Για να μη με βρουν τα σκάγια!

Κοιτάζουν πού θα με ακινητοποιήσουν για να με χτυπήσουν! Ευτυχώς είμαι πιο γρήγορος!

Ο Κανένας

 Εάν είσαι συντονισμένος με τον Θεό, δεν είσαι θεατής!

 Τι είναι θαύμα; Να κάνεις τον άλλον να γελάσει! Να αγαπήσει! Να ερωτευτεί! Να παίξει! Να ζυγίσει τον εαυτό του! Να αγωνιστεί!

*

 Αγάπη στον Εαυτό-κόσμο!

"Κάνε αυτή την ημέρα, την ημέρα των ημερών!"

 Να πεις: "Είμαι ένα φως συνείδησης μέσα στο θεικό γίγνεσθαι!"

Υπέροχη η ώρα που η μέρα κλείνει τα φτερά της...

 Θεέ μου σ´ευχαριστώ για την θάλασσα!

 Η αγάπη είναι Υπέρτατη νοημοσύνη που δεν σκέφτεται!

*

Να πεις σε εκείνον που σε βρίζει: «Κι εγώ σ’ αγαπώ!» Η ωραιότερη απάντηση σε κάθε επίθεση!

Ό,τι πιο συνταρακτικό έχει ζήσει η ψυχή μου είναι συμπόνια!

 Ελλάδα, το πάνω πάτωμα του κόσμου!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: