ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

7 Απρ 2021

«Η μεγαλύτερη προσευχή είναι να ανοίγεις τα μάτια σου το πρωί», μου είπες αξέχαστα όταν Σε συνάντησα! Όλη η φρεσκάδα του Ουρανού!

 Όταν επανέρχεται η Άγια ησυχία μέσα σου, έχεις νικήσει!

 Σαν το βασιλικό άτι όταν πέφτεις πάνω στην μάχη ακαριαία ανορθώνεσαι και συνεχίζεις...

*

Ξέρω από πού κρατάει η σκούφια μου! Είμαι του Χριστού...

"Κύριε των δυνάμεων μεθ' ημών γενού, άλλον γαρ εκτός Σου βοηθόν εν θλίψεσιν ουκ έχομεν, Κύριε των δυνάμεων ελέησον ημάς!"

 Η ευγενής τάξη των Ονειρευτών ανοίγει δρόμους εξόδου από την ασχήμια...

*

 Επειγόντος αναλαμπή αγίου αναστάσιμου φωτός στην ψυχή του κόσμου!

Υπάρχουν και αυτοί που αγιάζουν ήσυχα ανάμεσα μας...

 Ο απ' αλλού φερμένος όταν μιλά τρομοκρατούνται (ενοχοποιούνται) και όταν σιωπά εφησυχάζουν! Ανεπιθύμητη η αλήθεια στην Γη...

*

Μόνο η αγάπη με θεραπεύει!

Καινούργια μέρα! Απλά είμαι μαζί Σου!

Ο Χριστός σε μία μόνο λέξη: χαρά! Σε μία πράξη: θαύμα! Η χαρά είναι η αίσθηση του Χριστού-Εαυτού!

*

Η ζωή αυτό μόνο κάνει: συνεχίζεται!

Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς!

Τίποτα λιγότερο από ΦΩΣ!

 Και όμως! Η όραση σου διορθώνει τον κόσμο!

 Να βλέπεις έξω από το Matrix! Ότι πολυτιμότερο!

*

Με δείκτη αυστηρότητας lockdown 84.26, η Ελλάδα έχει την σκληρότερη καραντίνα για τον κορωνοϊό στον πλανήτη, μαζί με τη Βενεζουέλα και τη Μογγολία!

 NASA: Μεγάλος αστεροειδής θα πλησιάσει τη Γη στις 21 Μαρτίου!

Επιστήμονες ανακαλύπτουν ένα μυστηριώδες στρώμα στο εσωτερικό της Γης! Πόσα δεν γνωρίζουμε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: