ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

7 Απρ 2021

Δεν μας ζητάει κανένας Θεός να δοκιμάσουμε την πίστη μας προς αυτόν!

 Είναι ο Δαίμονας που μας το ζητάει! Ο Θεός δεν δοκιμάζει κανέναν, επειδή είναι ελεύθερος! Και είναι ελεύθερος επειδή αγαπά!

 Κράτησε με Θεέ μου μέσα στην Δύναμη να είμαι Ένα μαζί Σου και να βλέπω μονάχα Εσένα μέσα στο πλήθος!»

 Η ζωή ανήκει σε αυτούς πού την γιορτάζουν! Όσσο

*

Να θυμάστε: ο κόσμος αυτός θα αλλάξει όταν καθένας πράττει αυτό που του αναλογεί!

Αυτός που μπορεί να διδάσκεται είναι ακόμα αθώος!

 Ήρθα να τους δώσω τα πάντα και όχι τα λίγα που ζητούν!

Ο Κανένας

 Υπάρχουν δυο τρόποι κάθε στιγμή να κοιτάξεις τον κόσμο: με Θεό ή χωρίς Θεό! Άλλες ερωτήσεις, άλλες απαντήσεις!

*

Το "ευχαριστώ" ας είναι η δική μου προσευχή!

Μακάριοι οι ειρηνοποιοί ότι αυτοί Υιοί Θεού κληθήσονται!

 Όποιος δεν βλέπει το ελάχιστο, δεν βλέπει ούτε το μέγιστο! Όποιος δεν αντιλαμβάνεται τον παρόντα χρόνο, αντιλαμβάνεται τον απόντα χρόνο! Και όποιος ζει στον απόντα χρόνο, επειδή ο Θεός σ’ αυτό τον χρόνο δεν έχει χώρο, είναι εκτός Θεού! Ο απών χρόνος είναι η κόλαση, ο θάνατος, η θλίψη! Όταν ζουν στον απόντα χρόνο, η ζωή τους είναι σε απουσία! Δεν δηλώνουν παρουσία στα μεγέθη του Θεού!

Ο Κανένας

*

Το έλεος είναι η γραμμή που χωρίζει τον άνθρωπο από το άγριο ζώο!

Η βία και η κακία δεν έχουν χρώμα!

 Ούτε γρίπη υπάρχει πλέον ούτε μετανάστες! Το προσέξατε;

*

Οικονομική και ψυχολογική εξαθλίωση των Ελλήνων! Διασπορά αγχωτικών και αρνητικών σκεπτομορφών! Προσπάθεια μετάλλαξης του ανθρώπινου γένους μέσω μεταλλαγμένων τροφών, φαρμάκων και «έξυπνων» ιών! Φυσικές καταστροφές κ.α. «Έξυπνος ιός» σε εμβόλια! Θα διασπείρεται με μικροκύματα… Εμφύτευση μικροτσίπ για τον πλήρη έλεγχο! Στόχος η αλλοίωση και μη πλήρης ενεργοποίηση του DNA κ.λπ. Μόνη ελπίδα η Ελλάδα και οι αόρατοι φρουροί της!

Ο Κανένας

Σημ. γραμμένο  20 χρόνια πριν!

*

Ο Χριστός είναι πιο όμορφος από τις απάτες του νου!

Γιατί δεν τον θέλεις; Έρχεται εκείνος όμως! Πώς; Κοιτώντας ένα λουλούδι!

Ο Κανένας

 Γη, πλανήτης του εγώ!

 Τα σπίτια αφύλαχτα χωρίς συναγερμό! Όταν προσεύχεσαι καλείς το «είμαι»! Να σου φυλάξει το σπίτι, να ρυθμίσει το εγώ!

Ο Κανένας

*

Μέσα σε ένα γεμάτο νοημοσύνη και αγάπη σύμπαν, άναψε το δικό σου Άστρο! Να φωτίσει η Γη!

Η ψυχή: "Δεν ξέρεις πόσα γνωρίζεις!"

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: