ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

18 Οκτ 2021

Αόρατος πόλεμος! Πάσα πνοή με τις δυνάμεις του Φωτός!

 Εγώ δημιουργώ ό,τι χρειάζομαι! Δεν μου οφείλει κανείς τίποτα!  Ήρθα για να δώσω! Χαρά!

 Ωραίε μου Αρχάγγελε γειά σου! Οδ. Ελύτης

 Υπάρχουν όντα που ξεφλουδίζουν το ψέμα από τον κόσμο! Ευτυχώς!

*

O Eωσφόρος δεν μπορεί να αγαπήσει και Εμείς δεν μπορούμε να μισήσουμε!

Πίστις, Ελπίς, Αγάπη, Σοφία! Μείζων δε τούτων η αγάπη

 Ένα είναι το σημάδι της θεϊκής αναγνώρισης: η ΣΥΜΠΟΝΙΑ!

 Κράτα ζεστή την καρδιά σου! Ζωντανή! Με κάθε τρόπο! Χρειαζόμαστε ζωντανούς!

* 

Το 99% όσων ζει ο άνθρωπος είναι πρόβα ζωής! Για να εκδηλώσει αυτό το Ένα!

 Και ο Εωσφόρος γνωρίζει την αλήθεια αλλά χωρίς αγάπη! Οι "αλήθειες" του ταΐζουν τον νου αλλά δεν έχουν ζωοποιό δύναμη!

 Φτιάχνουν ιδέες που εξυπηρετούν το εγώ τους! Ο Κανένας

 Δεν θα σου πει κανείς ποιος είσαι! Η ψυχή σου το γνωρίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: