ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Φεβ 2022

 19 Ιανουαρίου 2022-107 χρόνια πριν, κάτι πολύ όμορφο φανερώθηκε στην Γη... Δόξα στο Φως!

Αυτό που χρειάζεται είναι να είμαστε μαζί! Στο μαζί βρίσκεται το τέλος του Εωσφόρου!

 Εγώ κοιτάζω κάθε στιγμή το θάνατο. Τον κοιτάζω και δεν φοβούμαι. Όμως και ποτέ, ποτέ δεν λέω: Μου αρέσει. Όχι, δε μου αρέσει καθόλου! Δεν υπογράφω!

Ν. Καζαντζάκης

 Υιός μου είσαι συ, εγώ σήμερα σε εγέννησα...

 Να δημιουργείς ζωή! Όλο και περισσότερη ζωή!

 «Η αγάπη μου είναι άπειρη, η αγάπη μου ποτέ δεν τελειώνει, ποτέ δε θα σ’ αφήσω ούτε θα σε εγκαταλείψω...» από Stelios Nikolaides

 Πλησιάζει «η καταιγίδα που θα γεννήσει ο νους του ανθρώπου»

Οδ. Ελύτης

 Όταν οι άνθρωποι καταλάβουν ότι έχουν εξαπατηθεί, η οργή τους θα είναι τρομακτική! Alex Berenson

 Η πραγματική γενναιότητα είναι η αγάπη! Ο Κανένας

 Η γενναιότητα αξίζει όταν είσαι με τον Θεό! Αλλιώς απλά είσαι εγωιστής!

Ο Κανένας

*

Η επιλογή της παρακοής στον Θεό είναι πράξη ανελευθερίας όχι ελευθερίας!

Το μόνο που θέλει να αποδείξει ο νους είναι το αν υπάρχει Θεός!

 Δεν μας έπεισε ο Εωσφόρος να μην αγαπάμε!

 Κι αν δεν είναι τίποτα όπως το σκέφτεσαι;

 Ζητάς το θεϊκό θέλημα ή το δικό σου;

 Η αλήθεια είναι κβαντική! Ο Εωσφόρος, το fake, οργανώνει!

 Γενναίοι εμείς στην θέση τους! Με την πίστη που δεν έχουν!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: