ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Φεβ 2022

 -Πού βρισκόμαστε;

-Το πνεύμα του Θεού φέρεται επί της Αβύσσου! Ο Κανένας

 Δεν δικαιούσαι να ζητάς από τους άλλους να είναι ό,τι δεν είσαι εσύ!

 Στην φύση σταματά η βοή αφηγημάτων ξένων!

 Η ζωή δεν παίζεται με τους όρους μας αλλά με τους όρους του Θεού! Στην 25η ώρα!

 "Με υπομονή θα περάσεις την έρημο..." Ευλογούν οι αόρατοι φίλοι μας!

*

Ελεύθερη! Του ανέμου! Του ήλιου! Της θάλασσας!

"Ή μαζί μου είσαι ή εναντίον μου!" μας είπε ο Χριστός...

 «Στήσε τα, σατανά, οργάνωσε τα, κι εγώ μια χάρη θα δώσω και θα τα γκρεμίσω όλα!»

Ο Κανένας

 Όταν ζήσεις το ΑΓΙΟ ΦΩΣ ο νους λαμπρύνεται, το σώμα θεραπεύεται, εδραιώνεται η Αθανασία, ανοίγει η έμπνευση... Ο Κανένας

*

Γέννηση και Πνευματική Φανέρωση!

Τα Χριστούγεννα γιορτάζουν στις 6 Ιανουαρίου στους Αγίους Τόπους, στο Άγιον Όρος, στο Φανάρι και αλλού! Χριστούγεννα και Θεοφάνεια σήμερα! Το Φως γεννήθηκε, φανερώθηκε και είναι παντοτινά μαζί μας, όπως μας υποσχέθηκε! Χριστός ετέχθη! Και το φως του το απρόσιτο εσημειώθη εφ' ημάς! Αλλά για τον καθέναν από μας ισχύει ό,τι υπογράφει η συνείδηση του! Κάθε μέρα Χριστούγεννα αγαπημένοι μου! Κάθε μέρα Θεοφάνεια! Φως! Φως! Φως!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: