ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

5 Φεβ 2022

 Επιτέλους να κατοικήσει ο άνθρωπος στο Άγιο του μέρος!

Απλά αλλάζεις τρόπο που κοιτάζεις τον κόσμο!

 Εμπιστοσύνη στην Έκπληξη! Στο καινούργιο!

 Αυτή την φορά ο Θεός ούτε παπάς το έπαιξε ούτε μοναχός, ούτε Χριστός, ούτε αντίχριστος. Τό ’παιξε άνθρωπος με τους ανθρώπους! Ο Κανένας

 Όπως λέει ο 'Ομηρος, ο αιθερογέννητος βοριάς

 γυρίζει μέγα κύμα!

 Η αλήθεια του Θεού είναι σοβαρή μες στο παιγνίδι της! Και είναι παιγνιδιάρα μες στην σοβαρότητα της!

 Όταν έχεις Θεό, δεν κάνεις τίποτα χωρίς να τον ρωτάς! Μέχρι ο Θεός να εγκατασταθεί μέσα σου ως Ζων Θεός!

Ο Κανένας

*

Σε έστειλε ο Θεός και είσαι υπηρέτης! Δεν είσαι καλύτερος επειδή διδάσκεις, ή επειδή μοιράζεις πράγματα στους φτωχούς.

Είσαι υπηρέτης! Εμένα με έστειλε ο Πατέρας μου για να σας υπηρετήσω, όχι για να σας υποβιβάσω, ούτε να πατήσω πάνω σας ως πλάσμα αξιότερο στην σκέψη, στην αίσθηση, στην δύναμη! Με έστειλε ως υπηρέτη! Εάν ο υπηρέτης γίνει βασιλιάς, τότε ο Εωσφόρος κερδίζει τα πάντα. Αν πει ο υπηρέτης: «Εγώ ήρθα στην Γη για να σας σώσω! Αν δεν είχατε εμένα, θα είχατε χαθεί!» λέει αυτό που είπε και ο Εωσφόρος! «Ανώτερος των ανθρώπων είμαι! Πρίγκιψ του κόσμου!» Και έπεσε. Όποιος πει ότι ήρθε για να σώσει τον κόσμο, να πάει στον καθρέφτη να δει τον εαυτό του και να πει: «κόσμε, σε έσωσα!» Αλλά να μιλάει στον εαυτό του. Μην πει κανείς πως ήρθε για να σώσει τον κόσμο! Ή πως μιλάει εξ ονόματος του Θεού! Ο Κανένας

 Παθαίνουν οι άνθρωποι υπερένταση από την αναζήτηση του Θεού! Δεν βλέπουν ότι είναι παντού! Ο Κανένας

 Ρωτάνε γιατί ο Θεός δεν απαντά στις προσευχές! Γιατί δεν χρειάζεται! Άμα είσαι μαζί του δεν χρειάζεται να απαντήσει ο Θεός σε προσευχές! Σου έχει δώσει την ελευθερία να διορθώσεις οτιδήποτε που σε αφορά και αφορά και τον κόσμο! Ο Κανένας

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: