ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

30 Μαΐ 2011

Εσύ είσαι ο πρωθυπουργός της χώρας σου!

Ο κόσμος σου υπάρχει γιατί τον βλέπεις! Ό,τι βλέπεις, εσύ είσαι! Μέσα στο δικό σου «όνειρο» είναι η Ελλάδα, τα προβλήματά της, οι πολιτικοί της κ.λπ. Εσύ είσαι ο πρωθυπουργός της χώρας σου! Μόνο εσύ, εξάλλου, υπάρχεις! Όλα τα άλλα δεν είναι παρά δικές σου προβολές! Η Ελλάδα θα σωθεί αν εσύ νοιαστείς! Όχι κάνοντας καθιστική διαμαρτυρία, αλλά με ενεργητική αλληλεγγύη προς τον άνθρωπο. Μόνο καθαρές, ανιδιοτελείς καρδιακές κινήσεις προς τον «άλλον» μπορούν να ενεργοποιήσουν το εσωτερικό ντόμινο της αποκατάστασης, την εσωτερική αρμονία της ζωής ΣΟΥ. Μόνο η καθαρή αγάπη, η Λάμψη της θεϊκότητας Σου μπορεί να θεραπεύσει την αόρατη πληγή! Αν αναγνωρίσεις την δική σου ευθύνη, τότε κινείται άμεσα «από κάτω» το ρεύμα της ζωής για την διόρθωση των πραγμάτων. Η Ελλάδα θα σωθεί αν εσύ νοιαστείς για τους άλλους! Αν έχεις καρδιά να χαρίσεις ένα χαμόγελο, ένα κουτί μπισκότα σε έναν παρατημένο σε κάποιο νοσοκομείο, μια γιορτή σε έναν ξεχασμένο φίλο, ένα βλέμμα αληθινό σε έναν απελπισμένο, ένα πιάτο φαγητό σ’ έναν πεινασμένο… Ποιος θα πει: «Θεέ μου, σώσε την Ελλάδα για χάρη μου! Συγχώρεσέ με για τα λάθη μου -πράξεις και παραλείψεις- που οδήγησαν την πατρίδα μου εδώ! Εγώ ευθύνομαι! ΗΜΑΡΤΟΝ!» Δεν πιστεύεις όμως ούτε στον Θεό, ούτε στο ότι σε ακούει, ούτε στο ότι μπορεί να αλλάξει τα πράγματα! Ποια είναι η λύση; Ανορθώσου! Πες: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΟΥ! Τουλάχιστον μη μεταδίδεις τον ιό της καταστροφολογίας! Γιατί αυτό που θα καταστραφεί είσαι εσύ, ο μόνος που υπάρχει στο σύμπαν σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: