ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

10 Οκτ 2015

Άμα μπορείς να πιστέψεις στο θαύμα είναι σαν να περάσεις την Άβυσσο!

 Αυτό είναι η Άβυσσος! Με τον νου δεν μπορείς! Αλλά κανείς που ο ίδιος δεν κάνει θαύματα δεν πιστεύει στα θαύματα!
*
Ας αναζητούμε να βρούμε το πρόσωπο του Χριστού και ας μην κοιτάμε τίποτα άλλο!
Καθώς βλέπουμε την δόξα Του, θα γνωρίζουμε ότι δεν έχουμε ανάγκη για μάθηση ή αντίληψη του χρόνου, ή οτιδήποτε άλλο εκτός από τον ιερό Εαυτό, τον Χριστό, τον Οποίον ο Θεός δημιούργησε ως Υιό Του!
Μαθήματα θαυμάτων
*
Ο σατανάς χρησιμοποιεί την σκέψη! Για να πάθει κάτι κανείς σκέφτεται!
Κανείς δεν μπορεί να σε ρίξει απέξω! Σκέφτεσαι εσύ και πέφτεις! Εσύ θίγεσαι, εσύ προσβάλλεσαι, νευριάζεις, απιστείς! Μέσα σε σένα σε ρίχνει! Και επειδή σκέφτεσαι, δεν μπορείς να το δεις! 

O σατανάς έχει βρει στέκια ληστείας της χαράς του Θεού, της ομορφιάς, του θαύματος! Τους ληστεύει ο σατανάς! Τους παίρνει το μάννα! Τους ληστεύει!
* 
"Είμαι ο τελευταίος που θα έψαχνα για παρέα για να μην έχω μοναξιά! Εγώ ψάχνω χρόνο να είμαι μόνος μου για να μπορώ να μιλώ με τον Θεό!
Οι άλλοι ψάχνουν να είναι με ανθρώπους και να μη μιλάνε με κανέναν! Ενώ αν είσαι μόνος σου κοιτάς ένα λουλούδι και μιλάς με τον Θεό! Και μου εξηγεί ο Θεός γιατί το έφτιαξε κ.λπ. Λέμε πολλά! Δεν πλήττω! Και ο διάολος προσπαθεί να μην έχω χρόνο για να μην μιλάω με τον Θεό! Και στον ύπνο μου μιλάω με τον Θεό! Γιατί δεν μιλούν με τον Θεό; Ή με τον άγγελό τους;" 
*
Ο Θεός λέει πάντα ναι!
"Βλέπεις τους ανθρώπους και νιώθεις μοναξιά! Γιατί ο Θεός λέει πάντα «ναι»! Οι άνθρωποι λένε και «όχι», και «δεν μ’ αρέσει!» Ο Θεός λέει πάντα ναι! Ναι! Ναι! Ο Θεός πολύ δύσκολα θα πει όχι. Μόνο αν κινδυνεύεις ή υπάρχει κάποια εμπλοκή και δεν μπορείς να καταλάβεις!" 
*
Ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος για να έχει Θεό!
Ο άνθρωπος δεν είναι πλασμένος για νά ’χει νου! Άμα έχεις νου γίνεσαι και ανόητος! Προσπάθησε να αντικαταστήσει τον Θεό με τον «νου»! Και πήρε τα πάντα εκτός από τον Θεό!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: