ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

22 Οκτ 2015

Βγες από το κεφάλι σου και μπες στην καρδιά σου!

Να σκέφτεσαι λιγότερο, να αισθάνεσαι περισσότερο!
Όσσο

-Γέροντα, σταμάτα να βάζεις τσάι, έχει ξεχειλίσει η κούπα!
-Έτσι είσαι κι εσύ, μια κούπα γεμάτη γνώσεις και θέσεις τόσο γεμάτη που δεν χωράει πλέον τίποτε άλλο! Αν θες να γίνεις μαθητής μου, πήγαινε και άδειασε το νου σου από ό,τι ξέρεις, και μόνον τότε έλα σε μένα! 
*
Η αλήθεια πού είναι; Πουθενά!
O Χαλίλ Γκιμπράν, ο Μιχαήλ Ναϊμύ είναι παραμυθένιοι! Παραμυθολογούσαν όλοι αυτοί με μεγάλη ειλικρίνεια και έφτιαξαν ολόκληρες σχολές! Ζωγράφοι του τρισδιάστατου σε τοίχο! Γράφουν για μια ευτυχία που δεν έχουν ζήσει! Δεν μπορείς να διδάσκεις άμα δεν έχεις λυτρωθεί! Τι έχεις να πεις αν δεν είσαι λυτρωμένος; 
*
Όταν λέω να βρεις τον Θεό μέσα σου, εννοώ να βρεις μια άπειρη ευτυχία γι’ αυτό που είσαι!
Ένας αυτοέρωτας εκρηκτικός! Να στραφείς να ζήσεις την ευτυχία της ύπαρξης σου! Αυτό είναι ο Θεός!

Είμαι τόσο ξένος σ’ αυτή την Γη! Γιατί τους ανθρώπους τους χωρίζουν οι πεποιθήσεις τους!
Εμένα η πεποίθηση μου δεν με ενοχλεί στο να ακούω τον άλλον! Μπορεί να βλέπω το σωστό και το λάθος ή να αισθάνομαι για μένα ποιο είναι αυτό, αλλά δεν παύει η αγάπη μου γι’ αυτόν που δεν το συμμερίζεται! 
*
Το μόνο που δεν μπορεί να υποδυθεί κανείς είναι τον εαυτό του! 
Κανείς άνθρωπος δεν έχει εαυτό! Γι’ αυτό όταν πάει να τον υποδυθεί, πέφτει σε ντουβάρι! Δεν ξέρει τι να διαλέξει από τα εκατοντάδες προσωπεία που έχει!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: