ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

15 Οκτ 2015

Η καρδιά μου αναπαύεται μέσα στην σιγαλιά του Ουρανού!

Πατέρα, πόσο ήρεμα είναι σήμερα! Πόσο ήσυχα όλα τα πράγματα έρχονται στην θέση τους! Αυτή είναι η μέρα που έχει επιλεγεί να είναι η ώρα που θα καταλάβω το μάθημα ότι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα εγώ! Μέσα σε Σένα κάθε επιλογή έχει ήδη γίνει! Μέσα σε Σένα κάθε σύγκρουση έχει επιλυθεί! Μέσα σε Σένα όλα όσα ελπίζω να βρω μου έχουν ήδη δοθεί! Η γαλήνη σου είναι δική μου! Η καρδιά μου είναι ήσυχη, και ο νους μου αναπαύεται! Η Αγάπη Σου είναι ο Ουρανός, και η Αγάπη Σου είναι δική μου!
Μαθήματα θαυμάτων 
*
Παίξε όλους τους ρόλους! Για να γελάσει ο άνθρωπος! Για να θυμηθεί!
Κάθε φορά που πέφτει η λάσπη του Εωσφόρου από πάνω σου, ξαναγυρίζεις στο Σπίτι σου ακόμα πιο χαρούμενος για την ομορφιά του Εαυτού!
*
Να είσαι επιφυλακτικός με αυτούς που σου εξηγούν τον Θεό! Ο Αθώος απλώς σε βάζει έστω στιγμιαία στον κόσμο του για να τον ζήσεις!
Μόνο εν Μυστηρίω θα συναντήσεις τον Θεό! Δεν είναι κάτι να καταλάβεις αλλά κάτι να ζήσεις!

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: