ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

14 Ιαν 2016

Ό,τι δεν μπορεί να σου επιστρέψει την χαρά σου δεν μπορεί να είναι αληθινό!

Νεκρές ιστορίες πουλάει στον άνθρωπο ο Εωσφόρος!

 Δεν υπάρχει αλήθεια χωρίς τους Αληθινούς! 

Τι νόημα έχει η νοημοσύνη σου αν δεν μπορεί να σε κάνει ευτυχισμένο! 
*
Μηδέν! Εκεί αρχίζει το γλέντι! Έχει πολύ μέτρημα οπουδήποτε αλλού!
Hafiz

Όταν δεν χρειάζεσαι να αποδείξεις τίποτα, ο αόρατος Μαχητής αναλαμβάνει! 

Χωρίς το πνευματικό σου ένδυμα περπατάς γυμνός και τρωτός στον κόσμο... 
*
Μετά την φώτιση θα σου ζητηθεί αυτό που δεν κατέβαλλες! 
-Τι να έχει μια ψυχή που ενσαρκώνεται στην Γη, άγγελε μου;
-Έλεος, απλότητα, χαρά! 
*
Συντονίσου με την ψυχή σου!
Πότε θα αποφασίσεις άνθρωπε να ανοίξεις το δώρο της Αειζωίας; Οι σκέψεις και όχι τα γονίδια καθορίζουν την υγεία!
Είσαι φτιαγμένος από ταλέντα, σοφία και αγάπη! Είσαι όλα όσα αναζητάς! Τα έχεις όλα μέσα σου!
Ποτέ δεν μας χαρακτηρίζει αυτό που μας κάνουν οι άλλοι, αλλά εκείνο που επιστρέφουμε εμείς στους άλλους!

Αν έχω την πεποίθηση ότι δεν αξίζω, τότε το υποσυνείδητό μου θα κάνει τα πάντα για να επιβεβαιώσει αυτή μου την πεποίθηση!

Είναι αναγκαίο να αλλάξουμε τις περιοριστικές μας πεποιθήσεις, γιατί μας κοστίζουν πολύ πόνο! Οι πεποιθήσεις μας γίνονται συναισθήματα, τα συναισθήματα γίνονται συμπεριφορές, οι συμπεριφορές φέρνουν αποτελέσματα!

Για να αλλάξουμε τα αποτελέσματα που παίρνουμε από τις πράξεις μας, χρειάζεται να αλλάξουμε τις πεποιθήσεις που έχουμε! Αντί να ζητάμε την αποδοχή από τους γύρω μας, χρειάζεται να δώσουμε εμείς οι ίδιοι την αποδοχή στον εαυτό μας! Όχι όταν θα αποκτήσουμε χρήματα, όχι όταν θα πετύχουμε εκείνο ή το άλλο, αλλά, ΤΩΡΑ έτσι όπως ακριβώς είμαστε αυτή την στιγμή, να αποδεχτούμε τον εαυτό μας! Και αν το κάνουμε αυτό, τότε και οι άλλοι γύρω μας θα αρχίσουν να μας δείχνουν την αποδοχή τους! Δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά!  
* 
Μάνα! Η τέλεια αγάπη! Ένας μοναδικός δρόμος προς την ζωή! Ένα θαύμα μόνο για σένα! Το ίδιο το βλέμμα του αόρατου Θεού που σε κοιτά χωρίς να το γνωρίζεις!
Το φαινομενικά ανθρώπινο και ατελές με την κρυμμένη τελειότητα της αγάπης και της θυσίας! Μάνα! Τέσσερα γράμματα που λένε τα πάντα!
* 
"Μόνο να μπορούσαν να δουν τον όμορφο τρόπο με τον οποίο κινείται ο Θεός…"
Η κβαντομηχανική επαληθεύει αυτά που έλεγε ο Ερμής, ο Πλάτων, ο Πυθαγόρας κ.α.! Ότι η σκέψη του ανθρώπου ενεργεί και δίνει μορφή στην ύλη! 
*
"Χάνοντας μέσα τους την μάνα τους τα αγόρια χάνουν την Παναγία! Το ύψιστο Ουράνιο Αρχέτυπο!
Ούτε ο θάνατος δεν σε χωρίζει από την μάνα σου! Είναι σχέση Χριστού-Παναγίας! Υπέρτατη σχέση! Τέλεσμα! Δεν δομείται τέτοια σχέση με τον πατέρα! Με την μητέρα υπάρχει γέννηση, δημιουργία!"  
*
Πάντα η λύση είναι έσω! Μην την αναζητάς στο επίπεδο που το πρόβλημα εμφανίζεται! 
"Μακάριοι αυτοί που είναι καθαροί στην καρδιά γιατί αυτοί θα δουν τον Θεό!" μας είπε! Τι άλλο τρόπο εσύ ψάχνεις για να τον δεις; 

Αφού είναι μισή η αγάπη σου, αφού δεν έχεις ολόκληρο Θεό, αγάπησε τουλάχιστον Εκείνον που έχει!

Μη γίνεις Ιούδας του εαυτού σου! 
*
Φιλοξενούμενοι στο όνειρο των Αθώων... 
Πάντα να βρίσκεις πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις χαρά που ζεις!

Half of life is lost in charming others! The other half is lost in going through anxieties caused by others! Leave this play, you have played enough!
Rumi
*
Κράτα τον νου σου φτερωτό!
Το Ταξίδι είναι μοναδικό! Είναι το δικό σου Ταξίδι! Τι νόημα έχει να επιζητάς να αρέσει στους άλλους!

Ανοίξου στην θεραπευτική δύναμη της ζωής! Όλο το σύμπαν δονείται στην συχνότητα της αγάπης!
*
Ευχαριστώ όλους εκείνους που γελούν με τα όνειρά μου! Εμπνέουν τη φαντασία μου!
Ευχαριστώ όλους όσους με γεμίζουν ψέματα! Μου δίνουν την δύναμη της αλήθειας!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που δεν έχουν πιστέψει σε μένα! Μου έμαθαν πως μετακινούνται τα βουνά!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με πολεμούν!  Προκαλούν το θάρρος μου!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που ήθελαν να μου επιβάλουν περιορισμούς! Μου δίδαξαν την αξία της ελευθερίας!
Ευχαριστώ όλους όσους μου έχουν προκαλέσει σύγχυση! Έχει γίνει σαφής η θέση μου!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν εγκαταλείψει! Μου έδωσαν χώρο για να δημιουργήσω!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν προδώσει, όσους καταχράστηκαν τα αισθήματα μου! Μου επέτρεψαν να είμαι προσεκτικός!
Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με έχουν βλάψει! Με έμαθαν να αναπτύσσομαι μέσα από τον πόνο!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που διαταράσσουν την ηρεμία μου δημιουργώντας μου προβλήματα! Μου έδωσαν δύναμη να τα αντιμετωπίζω!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που με έριξαν στο έδαφος! Μου έδωσαν την ευκαιρία και την δύναμη να μάθω να σηκώνομαι!
Ευχαριστώ όλους εκείνους που έχουν κερδίσει εις βάρος μου! Μου έδειξαν ότι όλοι είναι σε θέση να χάσουν!
Το πιο σημαντικό...  Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με αγαπούν όπως κι εγώ!
Paulo Coelho
*
Ό,τι πιο συγκλονιστικό, να λειτουργεί η καρδιά! 
Μην ξεχνάς: η διαδικασία της αυτοΐασης είναι έμφυτη! Εμπιστεύσου την!

Όπου πας πήγαινε ολόκληρος!

Αν αγαπούσες τον εαυτό σου δεν θα μπορούσες να βλάψεις κανέναν!
Βούδας
*
Γίνεσαι ό,τι σκέφτεσαι!
Βούδας
Αυτός ο κόσμος χρειάζεται ομορφιά επειγόντως! 

Μην πεθάνεις όσο ακόμα υπάρχει μουσική μέσα σου!

Αν ζεις χωρίς ενθουσιασμό, έχεις χάσει το νόημα!
Όσσο
*
Ας ανοίξουμε τα μάτια μας αγαπημένοι! Και κυρίως την καρδιά μας! 
Ακόμα και η τεχνολογία -για την οποία τόσο υπερηφανεύεται ο δυτικός πολιτισμός- υποκατάστατο της πνευματικής τεχνολογίας είναι! Γι’ αυτό την καταστροφική της εκδοχή από την οποία κινδυνεύει ο άνθρωπος πλέον, μόνο η Χριστότητα μπορεί να ακυρώσει! Την ίδια ώρα που το όλο σύστημα καθιστά ανενεργό τον άνθρωπο ως προς τις πραγματικές του δυνατότητες! «Ά εγώ ποιώ τούτων μείζονα υμείς ποιήσετε!» είπε ο Χριστός και εκείνος ανέσταινε νεκρούς! «Από κει θα σας αναγνωρίζουν ότι είστε μαθητές μου αν αγαπάτε ο ένας τον άλλον!» 
*
Να μην παρατηρείς τον κόσμο! Να δημιουργείς τον δικό σου! 
Να θυμάστε αγαπημένοι μου! Ένα είναι το φάρμακο: ο Θεός! 

Ιωάννης, το συγκλονιστικό πουλί της ερήμου! 
"Ένα σας μέρος είναι παγωμένο! Δεν μπορεί να παίξει! Να σηκώσει τον κόσμο στον αέρα!" 

Μόνο στον αέρα είσαι ασφαλής! 

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: