ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

4 Ιαν 2016

Προσοχή μήπως στέψεις το εγώ σου βασιλιά!

"Δεν υπάρχουν πνευματικοί οδηγοί! Παρήλθε η εποχή των δασκάλων και των ιεραρχιών! Δεν υπάρχουν θεός-διάβολος, καλό-κακό! Όλα αυτά είναι δημιουργήματα του νου σου! Εσύ είσαι ο Θεός-συνδημιουργός! Μην ακούς κανέναν εκτός από σένα! Η νέα ενέργεια θα τακτοποιήσει τα πάντα!"

Λόγια που αν δεν τα προφέρει μια αθώα καρδιά και ένα ελεύθερο, συνδεδεμένο με το Όλον, πνεύμα, καταλήγουν μωρία! Αποθέωση του εγώ! «Βάζω το εγώ μου στον θρόνο και το στέφω βασιλιά!» Στον θρόνο που είναι προορισμένος για τον Χριστό-Εαυτό σου!

Γιατί μόνο το εγώ το αποκομμένο από το Μυστήριο της Ενότητας-το ΕΙΝΑΙ, ενοχλείται από τους Οδηγούς, τους Δασκάλους, την Ουράνια ιεραρχία! Επειδή δεν τους νιώθει ως Εαυτό αλλά ως απειλή! Η απειλή, αγαπημένοι μου, δεν είναι από τους άλλους! Αλλά από την διαχωριστική συνείδηση που στεγάζει ο ίδιος ο άνθρωπος! Η πράξη της αγάπης μάς ενώνει με το Όλο πράγμα!

Παρατηρώ ανθρώπους που αδιαφορούν για τα στοιχειώδη τους καθήκοντα προς τον κόσμο γύρω τους να φιλοσοφούν ασυστόλως! Για να είσαι θεϊκός συνδημιουργός πρέπει πρώτα να επιστρέψεις οικειοθελώς στην Υιότητα! Πώς; Ένας είναι ο τρόπος και τον δίδαξε ο Χριστός! Το μόνο καινούργιο στον κόσμο στους αιώνες! Να αγαπήσεις, να συγχωρήσεις, να χαριστείς!

Αλλιώς το μόνο που θα συνδημιουργείς μαζί με άλλους δυστυχείς ανόητους, θα είναι πραγματικότητες πόνου και φθοράς που πρώτος εσύ θα υφίστασαι!

«Από εκεί θα σας αναγνωρίζουν ότι είστε μαθητές μου, αν αγαπάτε ο ένας τον άλλον!»

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: