ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ!

Η ΜΩΒ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ...

2 Σεπ 2017

Σωματική Αθανασία σημαίνει να ζεις στο ΤΩΡΑ χωρίς όρια!

Τα κύτταρα σου δεν είναι υποχρεωμένα να πεθαίνουν! Κάθε στιγμή μπορείς να εμφυσήσεις αθανασία στον εαυτό σου και στους γύρω σου! 

Υπάρχει εμφυτευμένο στο σώμα σου ένα πρόγραμμα, ένα προσχέδιο Αθανασίας το οποίο πρέπει να το κρατάς ζωντανό και δραστήριο συνεχώς! Σταμάτα να πεθαίνεις! Ο θάνατος είναι ένα ψέμα! 
Dreamer

"Θεός", "Εγώ Είμαι" κ.α.! Όπως και αν "το" ονομάσεις, είναι ο άγιος Εαυτός τού οποίου όλα τα όντα έχουν κάποια αίσθηση...
Γιατί όμως κάποιοι ενοχλούνται με την λέξη "Θεός;" Είναι δυϊστικό; Μα και συνείδηση "Εγώ Είμαι" να το ονομάσεις, μέχρι να την κατακτήσεις στον δυϊσμό είσαι! 
*
Όσο έχεις θυμό και παράπονα για τα δίκια σου δεν μπορείς να χαμογελάσεις πραγματικά στην ζωή! 
Αν πραγματικά πιστεύεις ότι είσαι Συνδημιουργός, σταμάτα να συμμετέχεις σε ασεβείς προς την ζωή σκέψεις, αισθήματα και ενέργειες!

Καμιά ψυχή να μην εξαιρούμε από την προσευχή μας! Όλες οι ψυχές να έρθουν στο φως και στην χαρά του Θεού! 
*
Να θυμάσαι την 25η ώρα! Την ώρα του Θεού!
 Όταν νιώθεις παγιδευμένος και ανήμπορος, να θυμάσαι πως ό,τι δεν μπορείς εσύ το μπορεί ο Θεός! Όλα αλλάζουν! Σε ένα λεπτό! Γι' αυτό η Παναγία Μητέρα του κόσμου έδωσε την Ελπίδα! Για να μην ξεχνάμε τον Γιο της! 

Όταν κάνεις κάτι όμορφο και κανείς δεν το προσέχει να μην μελαγχολείς! Και ο ήλιος κάνει κάθε πρωί ένα υπέροχο θέαμα αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι κοιμούνται!
Τζων Λένον

*

Δεν υπάρχουν σχόλια: